2008年12月6日 星期六

核桃軟糖~失敗篇

核桃軟糖~失敗篇

image

看見貓姐做的花生軟糖, 我十分十分喜歡吃啊!!!! 立即請她打出食譜後, 買齊材料即日動工!!

可惜………. 我辜負了的她的食譜, 製作失敗了image

我沒有用花生而改用核桃。糖是成型了, 但我做出來的口感是硬的, 最失敗的是…. 黏牙!!image 

於是, 又做多一遍, 再重點留意煮糖溫度, 121度嘛! 沒錯哩! 結果, 糖仍是硬脆的, 而黏牙情況都是差不多。

想不通在那個步驟做錯了。想得頭也大了一倍!! 我煮糖的技巧真是要有待磨練, 於是….我決定, 暫時放棄它! image

仍是要謝謝貓姐的食譜 image, 雖然我暫時放棄, 但…相信我, I’ll be back!

9 則留言:

  1. 賣相靚靚!

    我屋企都有好多胡桃想整左去.
    [版主回覆12/07/2008 22:54:00]但口感麻麻哩!

    回覆刪除
  2. 點解會咁既??唔緊要,再戰多遍,妳一定得既,我對妳有信心!
    PS:有無製成品相片睇睇呀?
    [版主回覆12/07/2008 22:54:00]OK!!!

    回覆刪除
  3. 現在看到製成品相片了, 頭先load相load得超...慢...慢...
    [版主回覆12/07/2008 22:54:00]呢排YAHOO BLOG都好慢..

    回覆刪除
  4. 努力、加油下次一定成功
    [版主回覆12/07/2008 22:53:00]YEAH!

    回覆刪除
  5. 睇個樣好靚喎, 一点也不似失敗呀!! 咁你咪終於做成功囉, yeah!!!
    [版主回覆12/07/2008 22:53:00]口感不太好哩!

    回覆刪除
  6. 加油﹗以您堅持嘅心 ~ 一定可以成功﹗
    上次睇見您做cookies之後﹐啱啱我都焗緊底 ~ 唧到我手指手腕的軟晒
    [版主回覆12/07/2008 22:53:00]多謝!!
    打發鬆D, 好好唧喎, 唔好雪完先唧!

    回覆刪除
  7. 不用太久, 你巳 back to 成功, 勁!!!
     
    [版主回覆12/08/2008 19:39:00]客氣

    回覆刪除
  8. 其實呢,點解妳覺得呢個好黏牙?我又唔係太覺,食時仲有少少絲添?
    [版主回覆12/09/2008 18:49:00]因為事實真係好黏呀, 係個隻食哂勒, D牙會仲會有一舊黏住咁, 好用力趙呀趙....可能我煮糖溫度唔係太準, 所以用咗孟老師個食譜, 加了粟粉水, 會軟身D, 又唔黏牙喎, 都幾神奇哩!

    回覆刪除
  9. 咁我都試下孟老師個食譜先!謝謝分享! ^^

    回覆刪除