2008年12月14日 星期日

聖誕送禮篇~下

聖誕送禮篇~下

image

很快就給猜中了!

答案就是聖誕樹!

圖案都是一筆一筆壓刻上去, 第一趟玩紙蕾絲, 工藝當然…. … image 有待改進。

這棵樹啊, 打算做幾個送給朋友, 但原來這個圖案製作需時都頗長, 所以我會將圖案修改一下, 希望簡化一點, 再在上面刻上收件者的名字及祝福語, 不太花巧, 算是勉強稱得上花點心思吧! image

看! 手工多麼的粗糙image

image

遠看! 都可以騙人的!

image

有興趣送一棵紙蕾絲聖誕樹給朋友嗎? 可以留言取圖紙, 但不要問我如何製作, 請上網找資料, 因為我也是新手呢!

21 則留言:

  1. I'm No. 1 , 可憐的你唔係無瞓過呀, 係唔係啲藥太重wing wing地瞓唔到呀? 飲多啲水散吓佢啦
    你唔講都唔知佢係紙做嫁, 成塊lace布咁呀, 你真係好有心機呢, 我就自由無呢個天份喇
    [版主回覆12/15/2008 21:16:00]咪係囉... 成晚都無瞓過呀! 依家都係未好番哩!

    回覆刪除
  2. haha~~我都諗唔到可以咁樣整聖誕樹喎~
    又幾靚喎~
    我照你個食譜整左D唧花曲奇~
    真係好鬆脆~
    我唧左 架~
    你得閒去我個blog睇下丫
    [版主回覆12/15/2008 21:15:00]你都整得好靚喎!

    回覆刪除
  3. 嘻嘻!我最初猜想是燈罩,但都有那麼多的大小形狀,所以猜不透?
    很古典的蕾絲聖誕樹
    [版主回覆12/15/2008 21:14:00]又幾似燈罩喎, 都係一個好主意哩!

    回覆刪除
  4. 愛吃愛旅遊的陳小姐2008年12月14日 下午1:43

    哈哈, 棵樹真係好靚呀, 收到既朋友一定勁開心jer...!
    [版主回覆12/15/2008 21:14:00]希望啦, 我努力中!

    回覆刪除
  5. 我都見過做紙lace朋友的作品,好吸引令人好想試試!!!!
    您這個好漂亮呀, 第一次做已經有咁好成績, 利害
    [版主回覆12/15/2008 21:13:00]客氣哩! 我都係初哥, 希望下次手工可以再好D啦!

    回覆刪除
  6. 我係書局有睇過本書係講紙蕾絲,一路睇一路嘩嘩聲,心諗係屋企邊會整到佢d咁靚架. 點知原來真係得架? 匪夷所思...
    [版主回覆12/15/2008 21:13:00]其實都唔難整, 但就好費時囉, 你都有興趣呀?

    回覆刪除
  7. 嘩到我無得再'嘩' ..... 啦! 巧令唷!
    [版主回覆12/15/2008 21:12:00]嘩! 唔好咁讚我啦

    回覆刪除
  8. 嘩,真是好靚呀!你唔講我以為是真lace呢!手工十分精緻呀!
    [版主回覆12/15/2008 21:12:00]真係幾似真LACE呀, 我都好鐘意哩! 不過其實手工真係麻麻!

    回覆刪除
  9. 好靚呀~~~
    [版主回覆12/15/2008 21:11:00]謝謝!

    回覆刪除
  10. 好靚呀~
    [版主回覆12/15/2008 21:11:00]謝謝!

    回覆刪除
  11. 妳是新手?我唔信  整得咁鬼令,手工了得
    [版主回覆12/15/2008 21:10:00]其實都唔難哩, 都係跟住個稿畫, 係花時間D囉, 至於手工, 真係好鬼粗糙架!

    回覆刪除
  12. 好有心機呀
    [版主回覆12/15/2008 21:08:00]真係幾費時架!

    回覆刪除
  13. 做紙蕾絲真係要好有耐性, 又要就住d力度, 少d心機都唔得, 你嘅Christmas Tree都唔錯啊!  唔講唔知係新手呢!
    [版主回覆12/16/2008 21:37:00]客氣啦, 我都係試下做!

    回覆刪除
  14. 嘩嘩!!!!!!整得好靚呀, 一D都唔似係新手呢
    [版主回覆12/16/2008 21:37:00]多謝呀!

    回覆刪除
  15. 這是一份要花好多時間的心意,收到的朋友係最窩心架...
    [版主回覆12/16/2008 21:36:00]希望他們會喜歡啦!

    回覆刪除
  16. 嘩, 真係好靚呀, 我都好有興趣想學呀
    [版主回覆12/16/2008 21:36:00]上網都有好多資料架, 仲豐富過睇書學!

    回覆刪除
  17. 但我覺得新手真係 我睇本書的示範我都嘩嘩聲,唔敢挑戰啊.
    [版主回覆12/16/2008 21:35:00]其實都好簡單, 放心去做吧!! 一定成功呀!

    回覆刪除
  18. 就咁一層一層咁放上去就得架啦?
    有無固定佢ge野架?
    [版主回覆12/16/2008 21:35:00]中間有個圓錐型柱, 用來固定!

    回覆刪除
  19. Fatgarfield 肥加菲2008年12月24日 中午12:14

    A very original and thoughtful gifts for your friends!! You got the idea online?

    回覆刪除
  20. Joyeux Noël! 聖誕快樂!

    回覆刪除
  21. 我現在都剛剛學做lace 紙壓! 我都想要紙樣,可否比我呢?

    回覆刪除