2008年3月30日 星期日

泡芙

泡芙

image

我對泡芙, 簡直是又愛又恨~~

愛, 因為太喜歡吃! 最初學習烘焙, 就是因很愛烘泡芙, 看著它在爐內慢慢漲大, 噢, 太興奮了!

恨, 每次製作的份量太多了, 最少都有15-20個成品!

今趟試了新食譜, 很好吃啊!! 不過,…. 我還是最愛脆皮泡芙!

水 50g

牛奶 50g

蛋 100g

低筋面粉 60g

牛油 60g

糖 2-3tbsp

鹽 少許

1) 水+牛奶+牛油+糖+鹽, 放入煲內煮沸, 熄火, 加入面粉, 開火, 用中火, 快速攪至成面團 (面團狀態為不黏煲)

2) 將面團放入大碗內, 分次加入蛋充份拌勻

3) 將面糊擠出適當大小在烤盤上, 用噴壺在上面噴水後, 用200度焗25分鐘

image

4) 泡芙放涼後, 擠入打發好的忌廉, 灑上糖霜即成!

image

image

21 則留言:

  1. 嫌多呀..........我幫你吞哂佢..........   
    [版主回覆03/30/2008 22:05:00]好呀.. 你幫我食咁D啦..!!!

    回覆刪除
  2. 好靚呀!  d cream 係唔係自己整架?  你點張d cream 唧 入中間呀?
    [版主回覆03/30/2008 22:04:00]在底用尖頭筷子篤個洞, 然後擠袋放一個圓型花咀, 咁就可以好方便咁擠CREAM 入去..
    CREAM 只是淡忌廉加糖打發, 最簡單及最基本..

    回覆刪除
  3. 好鬼靚呀! 我學完都未整過添.....好似唔記得晒喇!
    [版主回覆04/05/2008 19:32:00]其實都好易做.. 好快手, 15至20分鐘就可以攪掂入爐焗!

    回覆刪除
  4. 吳太-「玲」感蛋糕2008年3月30日 晚上11:40

    漲卜卜的樣子,的確好可愛....其實,我一直都好想整天鵝泡芙呢!
    [版主回覆04/05/2008 19:32:00]天鵝泡芙都係一樣做法.... 但我都係鐘意圓碌碌的泡芙.!

    回覆刪除
  5. 我最怕cream~可唔可以走cream呀!!!
    [版主回覆04/05/2008 19:31:00]我最鐘意D CREAM 哈哈..

    回覆刪除
  6. 我最怕cream~可唔可以走cream呀!!!

    回覆刪除
  7. 濃情朱古力碰上士多啤梨2008年3月31日 中午12:06

    你整得好靚呀...泡芙我都好鍾意食呢..不過又唔可以成日食WOR..
    [版主回覆04/05/2008 19:31:00]係甜品都係淺嘗好了!! 哈哈...

    回覆刪除
  8. 這可做 15-20 個, 太好啦!! 可大量生產
    [版主回覆04/05/2008 19:30:00]但唔好一個人食哂喎!!

    回覆刪除
  9. 嘩...好靚呀! 我似喺街賣十蚊一個既甘樣呀! 好好味呀!!!
    [版主回覆04/05/2008 19:30:00]十蚊個, 而家唔得勒.. 我行過見到要十幾蚊個!

    回覆刪除
  10. 見到都流晒口水呀!!!
    這個重好肥仔添.....
    [版主回覆04/05/2008 19:29:00]真係肥仔到過份哩~~

    回覆刪除
  11. 掂!好掂!這是小店下一個目標 。
    除左忌廉,重可以抹Ice-Cream(雪糕)為餡。
     
    [版主回覆04/05/2008 19:29:00]雪糕太肥啦... 不過好食.. 哈哈!

    回覆刪除
  12. 未做過呢款甜品喎, 下次試吓先
    係喇! 我都係鍾意過吓手引, 每種做少少
    [版主回覆04/05/2008 19:28:00]小食多滋味嘛..

    回覆刪除
  13. 我都有做過呢個puff pastry...不過我覺得凍左就冇o甘好味~
    [版主回覆04/05/2008 19:28:00]都唔係吖, 凍左都好好食, 可能我為食啦.. 咩放入口都好食, 哈哈...

    回覆刪除
  14. 我都好耐冇整過puff啦,你整得好脹卜卜好靚呀!
    [版主回覆04/05/2008 18:34:00]都係個食譜功勞哩~~

    回覆刪除
  15. 做得好靚呀!!!!!睇住佢地發大一定好開心~~
    [版主回覆04/05/2008 18:33:00]好鬼好玩~~

    回覆刪除
  16. 好靚呀!我都未試過整泡芙呀,條隊好長呀,唔知幾時先排到佢呢?
    [版主回覆04/05/2008 18:33:00]我個list都好長呀, 今日又買了新玩具, 都唔知點算~~

    回覆刪除
  17. 睇真啲,隻碟係你個名…勁…自己用油彩油上去架?
    [版主回覆04/19/2008 16:41:00]係呀!! 哈哈.. 貪玩嘛!

    回覆刪除
  18. 我跟你個食譜做咗呀!真係好好味道,不過可能係第一次整啦~個火大過頭,濃濃地,不過都好脆~thx
    [版主回覆04/19/2008 16:41:00]咁你要降低小小溫度喎!

    回覆刪除
  19. 係!知道!我琴日試過第2個食譜呀,不過唔好味嘅,下次再整都係整返你呢個先得!不過唔可以成日整就真,成10幾個喎,放耐咗又無咁好食!

    回覆刪除
  20. 我也嘗試過做泡芙,(不是用你的食譜)但發不大,都不知為何,你可以指點我嗎?
    [版主回覆06/11/2009 19:45:00]咁好難答你咕喎, 不過通常都係爐溫唔夠, 所以發唔起!

    回覆刪除
  21. 請問那些cream是怎樣做的呢?
    [版主回覆07/28/2009 13:21:00]就是普通cream, 上面有講

    回覆刪除