2008年3月8日 星期六

櫻花飯

櫻花飯

image

大爺替我買回來的鹽漬櫻花, 怎可以只用來沖茶呢?

來個櫻花飯吧!

珍珠米, 放入飯煲內煲好, 待涼少許, 加入適量壽司醋拌勻, 將鹽漬櫻花用水沖去鹽粒, 瀝乾切碎, 和一粒去核切碎的梅子(我忘記了放), 一同放入壽司飯混合即可!

image

7 則留言:

  1. 真係好正呀, 一定色香味俱全呀!!
     
    [版主回覆03/09/2008 17:38:00]嘻嘻, 櫻花飯, 好特別哩~~

    回覆刪除
  2. 令我諗起另一款梅飯  ,同樣色 香味 , 清淡 , 再配一碗白麵豉湯 , 簡單又滿足的一餐.....
    我以前真的見過不同花種的花茶 , 也是一朵花沖開後 , 會在杯中盛放 ,
    [版主回覆03/09/2008 17:39:00]其實呢個飯要加梅子, 但我唔記得咗.. 哈哈!

    回覆刪除
  3. 好得意既一碗飯呀! 唔知咩味道既呢?! 不過鹽漬櫻花本身用在邊到既呢?
    [版主回覆03/09/2008 17:41:00]鹽漬櫻花是用來沖茶, 做任何料理都可以放入去! 少少鹽鹽地, 少少醋味 (有用醋醃的), 少少花香味, 但口感好得意!

    回覆刪除
  4. 好靚喎﹗好有日本feel﹗
    [版主回覆03/09/2008 17:42:00]呵呵... 和風味啊!!

    回覆刪除
  5. 好靚 .. 我見你用櫻花沖水飲 ..唔知係咩味 ??
    [版主回覆03/09/2008 17:42:00]是少少咸, 少少花草味的, 但真係好靚!

    回覆刪除
  6. 真不知道, 櫻花除了觀賞外, 還可以食用!
    [版主回覆03/15/2008 21:58:00]都幾特別架!

    回覆刪除
  7. 好有特色啊!原來櫻花都可以食...好有浪漫嘅感覺呢!
    [版主回覆03/15/2008 21:58:00]我用了一包, 又開了一包來吃了, 哈哈!

    回覆刪除