2008年3月24日 星期一

南瓜包

南瓜包

image

第二趟整包包, 蠻成功爺!!

加了老麵, 南瓜蓉內餡, 還放上一片南瓜, 入爐烘焙, 熱呼呼~~~~香噴噴~~~ 好吃!

食譜粉量原來可以做六個包包, 但我包餡時弄穿了三個… 掉了image, 結果只餘下三個順利入爐 image

高筋麵粉 105g

低筋麵粉 28g

奶粉 10g

糖 21g

速溶酵母 3g

鹽 少許

蛋 15g

水 85g

牛油 10g

老麵 40-50g

1) 所有乾性材料及混合, 加入蛋,水,老麵, 搓勻, 加入牛油搓至可拉出薄膜狀態

2) 28度發酵40分鐘, 分割滾圓, 中間發酵10分鐘, 包餡, 最後發酵38度40分鐘

3) 掃上蛋液180度焗15分鐘

5 則留言:

  1. d 包包好可愛呀!
    [版主回覆03/24/2008 20:11:00]呵呵~~ 我都覺得呀!

    回覆刪除
  2. 用老麵既包包係咪真係好軟熟架?我未試過呀!
    [版主回覆03/24/2008 20:11:00]第二天都可以軟軟的...唔錯架!

    回覆刪除
  3. 好靚喔~
    [版主回覆03/24/2008 20:10:00]可愛爺~~~

    回覆刪除
  4. 唔係咁啱呀? 我睇緊你個blog嘅時候就係你留言比我嘅時候, 唔通我地心靈相通
    你今個星期似乎向包包出發喎。我發覺你真係好叻嫁, 好多嘢你就算新手做都好成功! 羨慕死人喇!
    [版主回覆03/25/2008 21:59:00]哈哈.. 又會咁o岩?! 真希望有機會和你見面!
    我都係亂攪亂撞咋... 唔成功個d你唔知咋..

    回覆刪除
  5. 細細個好cute呀~
    [版主回覆03/25/2008 21:57:00]係呀, 好可愛呀!

    回覆刪除