2008年3月10日 星期一

鹽漬櫻花

鹽漬櫻花

image

看! 這就是鹽漬櫻花啊!

某一天, 到一個日本網站的看見櫻花飯食譜, 很美呀!! 於是翌日著大爺替我買回鹽漬櫻花來!

嘻嘻! 它不單可以用來沖茶, 還可入饌啊, 櫻花飯, 櫻花蛋糕, 麵包, 櫻花豆沙餡, 櫻花雪糕…. 真是想得出來都可以作!

那裡可以買到?

是在正食字號買的, 我一共包了兩包, 每包只是25個大洋!image

如何使用呢?

因它是用鹽和醋漬的, 先取出所須份量, 用清水沖去表面鹽粒, 即可用作沖茶或料理當中!

image

9 則留言:

  1. 期待  你的留言
     
    期待   你的到訪
     
    http://hk.myblog.yahoo.com/hot_snow246/
                                                                    David's

    回覆刪除
  2. 好靚的食材呀!~~~
    [版主回覆03/10/2008 19:32:00]係呀, 好鬼靚靚架!

    回覆刪除
  3. 你呢期輪到櫻花喇

    回覆刪除
  4. 睇佢既樣 , 同上海鋪賣既一隻叫香萶頭既鹽漬物好似 , 可以略洗去面頭的鹽  ,榨開水 , 切好細的碎粒 撈埋豆腐 ,加少少糖拌以麻油 , 雪一陣 , 係一味好清淡又好味既涼拌小菜.......
    [版主回覆03/11/2008 21:16:00]真係每個地方都會有其特色的食物!

    回覆刪除
  5. Lyric...甘你之前嗰杯櫻花茶係唔係都係用鹽潰櫻花沖架?! 甘味有咸咸地既味囉?!
    [版主回覆03/11/2008 21:17:00]其實係無乜咸味架.. 好小好小的...!~

    回覆刪除
  6. 花香味重唔重架?食花好似好優雅咁呀!
    [版主回覆03/15/2008 22:00:00]無乜花味.. 但加了入飯後, 有點像梅子飯!

    回覆刪除
  7. 個構圖幾靚吖
    謝謝你的到訪  
     
    [版主回覆03/15/2008 22:00:00](Empty)

    回覆刪除
  8. 啱啱先知連花都可以做鹽漬! 幾得意wor!
    [版主回覆03/15/2008 21:59:00]係呀, 都幾特別架!

    回覆刪除
  9. 花花,我鍾意!食花?我未試過喎!不過你呢個鹽漬櫻花,好靚呀!
    [版主回覆03/15/2008 21:58:00]你都買包來試下啦!

    回覆刪除