2008年3月25日 星期二

Chocolate & cheese marble brownies

Chocolate & cheese marble brownies

image

忌廉芝士, 朱古力, 牛油, 砂糖… 還有糖霜…噢!! 今天在健身室流出的汗水, 看來都是白費! 但實在太好吃哩~~~brownies加cheese cake味道是很配很配啊! 忍不住又吃多件!

食譜是B女的, 想跟她一樣做雲石效果, 但我太貪心, 放了太多朱力古漿, 焗出來已看不到雲石效果。

還有, Brownies的面糊沒有舖平就倒入芝士面糊, 弄得兩層的分界線很古怪爺~ 不過, 我仍是覺得它很可愛 image

晚飯後, 切了一小件給大爺吃, 怎知正在瘦身中的他激讚說: 很好吃啊..貓!

但不過十秒又說: 不過… 你明天記著將它帶回公司, 不要留在冰箱! 

貓在暗笑: 我知你怕不知不覺的將整個都吃掉嘛… 放心啦, 你明天不會再見到它的! 

image

23 則留言:

  1. 嘩...........好軟綿綿既感覺喎..........我睇到好肚餓呀............好想咬一口呀.......
    [版主回覆03/25/2008 21:56:00]係呀.. 口感好好呀!

    回覆刪除
  2. 好似好多古力甘窩...會唔會好甜呀?
    [版主回覆03/25/2008 21:56:00]都甜.. 但小件小件吃.. 好正囉..

    回覆刪除
  3. 個糕面真係整得好靚呀!!!
    [版主回覆03/25/2008 21:56:00]哎呀呀,我覺得蠻怪怪的.. 挑得太多朱古力了..

    回覆刪除
  4. 個蛋糕放上自家製既繪碟上面,一齊都係diy,好正呀!
    [版主回覆03/25/2008 21:55:00]DIY.. 好好玩啊, 又有滿足感!

    回覆刪除
  5. 靚! 靚! 靚!  會唔會好"漏"呢?
    [版主回覆03/25/2008 21:55:00]都漏... 但吃一小件, 很滋味啊~~

    回覆刪除
  6. 一看便想食了 !朱古力甜不甜?我害怕太甜不好味。
    [版主回覆03/25/2008 21:54:00]甜爺.. 不過好好味哩~~

    回覆刪除
  7. brownie加cheese...配搭好新鮮喎,兩樣都係我鍾意既甜品
    見到朱古力個樣就好想食呀!
    食一件聽日做gym玩多半個鐘咪得囉
    咁好味整完點可以唔食返一件?
    [版主回覆03/30/2008 22:14:00]太................肥.......... 了..!!!! 但真係好難忍口哩..

    回覆刪除
  8. 個面0的雲彩好有型呢﹗
    [版主回覆03/30/2008 22:14:00]但我覺得唔夠清楚囉... 我太貪心了, 落了太多朱古力面糊..

    回覆刪除
  9. 呢個配搭未試過喎...
    搵日要認真D,"的"起心肝試試先!!!
    [版主回覆03/30/2008 22:13:00]一定要呀! 你試過包你食完一件又一件..!!

    回覆刪除
  10. 見到都流口水!咁樣兩層重靚味道會分得清啲!
     
    [版主回覆03/30/2008 22:13:00]口感都唔同架! 好好味!

    回覆刪除
  11. 濃情朱古力碰上士多啤梨2008年3月26日 下午4:54

    嘩..又係古古力呀..我好鍾意食呢..你整得好靚好吸引呢...搞到我流晒口水咁 ...真係失禮晒
    [版主回覆03/30/2008 22:12:00]哈哈.. 你都試下整啦, 好鬼好味..!!

    回覆刪除
  12. 你整圓形真係成個cheese cake咁,幾cute喎!
    [版主回覆03/30/2008 22:11:00]其實佢面個層係CHEESE CAKE, 下面先係BROWINES

    回覆刪除
  13. brownies~~买费发~~
    [版主回覆03/30/2008 22:10:00]咁你快D整番個來吃!!

    回覆刪除
  14. 好rich既感覺!
    咁既配搭幾有新意,真係想食番啖!
    [版主回覆03/30/2008 22:09:00]真係好鬼RICH, 同好鬼肥...

    回覆刪除
  15. 用自己畫的碟加上自己整的蛋糕, 好幸福呀!
    [版主回覆03/30/2008 22:09:00]HEHE.... 還好好玩啊.

    回覆刪除
  16. 我噚日都試焗佐呢個, 但外型失敗佐喇, 味道真係超級好
    [版主回覆03/30/2008 22:08:00]係呀, 真係超級好味, 無介紹錯喎!!
    不過個型方面, 真係要研究下點樣先可以整靚仔D... 努力中...

    回覆刪除
  17. brownies~~吃一个,还要另一个。yummy yummy

    回覆刪除
  18. 真的很不錯,我都好想試下。
    [版主回覆04/12/2008 22:30:00]咁要快D試了!

    回覆刪除
  19. 我是 JOY  CALIFORNIA , 可有幸見你嗎  ??
     
    [版主回覆04/12/2008 22:30:00]希望有機會啦!

    回覆刪除
  20. 是個好好的配合喎!!!
    [版主回覆04/12/2008 22:29:00]多謝B女囉!

    回覆刪除
  21. 呢個配搭好掂啊
    [版主回覆04/12/2008 22:29:00]都係B女的食譜掂!

    回覆刪除
  22. ooooo, favorite of all favorites!!!
    [版主回覆04/12/2008 22:28:00]yes, but fattest of fat

    回覆刪除
  23. 各位~ 我係佢親愛0既同事~ 我已經食過呢個cake 喇~ 真係超級好好味~ 能夠成日食到Lyric整0既蛋糕, 太幸福喇~~
    [版主回覆07/17/2008 16:51:00]你呀! 又傻傻地勒!

    回覆刪除