2008年4月5日 星期六

調味瓶

調味瓶

image

姑仔Amy從澳洲回港辦點事, 這是手信啊~~ 我很喜愛哩

這個瓶子蠻方便, 操作方法就像開關水喉一樣, 好玩啊~~ 然後黑胡椒碎及鹽花就紛紛掉到食物上, 又為我在煮飯仔時加多幾分樂趣!

image

image

5 則留言:

  1. 好似係擦左屋企個水龍頭,再親手加埋下底個人樽。
    真係好靚!超精致!
    [版主回覆04/06/2008 16:53:00]哈哈...  
    而家D野設計得真係有心思..!!

    回覆刪除
  2. harbour city 地下有間餐廳都係用緊呢套, 我當時仲好欣賞影埋相添...
    [版主回覆04/06/2008 16:52:00]係咩?! 邊間呀, 等我去八下先..

    回覆刪除
  3. soooooooooooooo beautiful !!! 係海港城都見過家.......依家可以入多d廚啦...........哈哈..........
    [版主回覆04/06/2008 16:51:00]我成日都煮飯仔架! 而家會煮得更開心!

    回覆刪除