2008年4月30日 星期三

紅豆包

紅豆包

image

電腦近來很頑皮, 時常撒嬌.. 聯絡了維修員探望一下它, 但手信(零件)要過一星期才有!

幾經辛苦, 今天終於叫醒電腦起床, 但… 過一會它又去睡! 很懶惰啊!! image

所以, 當它一醒來, 就立即爭取時間, 餵它吃東西(出post)!! 但很多朋友在blog內的留言,暫時也回覆不了, 不好意思!

學會了搓包包的一點技巧, 最想作的就是紅豆包喔! 我粉愛吃!

image

8 則留言:

  1. 好犀利呀!
    [版主回覆05/01/2008 11:02:00]過奬了! 我還是包包初哥啊!

    回覆刪除
  2. 我都好想整紅豆包呀...可唔可以分享個食譜呢?
    [版主回覆05/01/2008 11:02:00]其實只是用65度湯種面包的甜包底, 內餡是現成的紅豆餡而已!

    回覆刪除
  3. 越整越掂喇你
    [版主回覆05/01/2008 11:00:00]哎呀呀... 你咁讚人...人地怕羞架嘛..

    回覆刪除
  4. 未整過包包~
    有機會一定要試下
    [版主回覆05/04/2008 18:32:00]快D開爐啦!!

    回覆刪除
  5. 未整過包包~
    有機會一定要試下

    回覆刪除
  6. 好正呀個包包!漲卜卜咁!
    [版主回覆05/04/2008 18:32:00]剛出爐仲漲卜卜呀!! 好可愛哩!

    回覆刪除
  7. 妳造的紅豆包很吸引啊!
    [版主回覆05/04/2008 18:31:00]你唔好咁讚佢.. 紅豆包都會面紅架!!

    回覆刪除
  8. 好!!
    下次開左爐~一定叫你去我個blog到睇
    [版主回覆05/06/2008 18:29:00]記住呀!

    回覆刪除