2008年2月17日 星期日

Tenderness


終於都能一嘗Tenderness的美味!

大爺說:ichiban!


食譜也是跟獨角仙, 轉貼如下:

杏仁粉 95g

糖粉 55g

蛋 95g

牛油溶液 50g

低筋麵粉 15g

脆脆片(或叫薄脆片) 18g

朱古力 20g

朱古力榛子醬 (淡忌廉25g, 朱古力20g, 純榛子醬10g, 忌廉煮滾倒入朱古力內和榛子醬混合)

做法:

杏仁粉, 糖粉拌勻, 分次加入蛋充勻拌勻後, 再加入麵粉和牛油混合, 最後加入脆脆片和坐溶的朱古力, 倒入模中, 並在上面蓋上牛油紙, 170度焗20分鐘。取出, 待涼5分鐘脫模後, 掃上加入橙酒的糖漿 (比例我是隨意), 最後擠些榛子醬!

我一共做了10模, 剛好一個模具的粉量啊!


5 則留言:

  1. 好靚既tenderness呀 !件件都好似孖仔孖女咁~請問個模點訂架?
    [版主回覆02/17/2008 17:21:00]其實個模都係網友訂多了讓給我, 不過佢地都o係在Baking warehouse訂的! 網址: http://www.bakingwarehouse.com/2004-04/shop_2005_03.asp?cat=3

    回覆刪除
  2. 咁啱嘅, 我噚日都整咗呀
    [版主回覆02/18/2008 13:12:00]哈哈, 我去睇咗你個成品呀, 真係好啱呀!!!

    回覆刪除
  3. 好靚呀!好多隻古古力鮑魚呀!
    [版主回覆02/18/2008 13:12:00]係呀, 終於試到味道是怎樣, 好開心呀!

    回覆刪除
  4. e.....幾好味喎!!!
    [版主回覆02/18/2008 13:12:00]係呀, 好好味架!

    回覆刪除
  5. 點整橙酒糖漿?
     
    [版主回覆03/23/2008 11:23:00]我好隨意, 你可看回獨角仙的食譜..

    回覆刪除