2008年2月26日 星期二

銅鑼燒

銅鑼燒

image

玩了很多次的手作朱古力, 轉轉另一款玩意"一天咁多啦"

今天在我的玩具箱裡找找找…….

呀! 找到了, 就是它~ 烙印器!

將它放在爐火上燒得紅紅, 然後狠狠地在軟軟糯糯的銅鑼燒上烙一下, 聽到聲 “嗞~嗞~~”

噢!!!! 好可愛的櫻花圖案啊

image
! 令我愛死了….
image

14 則留言:

  1. 自己整銅鑼燒 ? 叻 wow ..我都係出去買嚟食咋
    [版主回覆02/27/2008 13:23:00]今次唔叻, 因為係出街買回來吃的, 只是貪玩想玩烙印!

    回覆刪除
  2. 整得好靚喎!  haha......特別係個印呀!  你係用邊個食譜整架?  唔知難唔難整架呢?  唉....仲有個膠托添喎! 自己買架?
    [版主回覆02/27/2008 13:22:00]哈哈, 係個印的功勞啦! 今次個銅鑼燒係買回來的, 上次才是自己整, 但當然是自己整的好吃, 下班回家後找回舊blog 的資料再post 出來給大家!

    回覆刪除
  3. 個櫻花圖案真係好靚呀~
    [版主回覆02/27/2008 13:17:00]係呀, 我愛櫻花!!

    回覆刪除
  4. 好靚呀! 我都想買個烙印器! 係香港有冇得買!?
    [版主回覆02/27/2008 13:16:00]烙印資料, 我要找回我在sina舊blog內的資料, 今晚或明天再在這裡post給大家!

    回覆刪除
  5. 好快手啊!花花烙印好靚 (因為我係花癡呀)
    [版主回覆02/27/2008 13:15:00]係呀, 個印印係上年買的, 我今次都係第二次玩! 但好好玩啊! 我勁愛櫻花圖案!

    回覆刪除
  6. 個餅是不是都係自己整架?
    [版主回覆02/27/2008 13:13:00]個餅今次不是自己整, 因為只想又玩玩烙印, 就在街上買了兩個! 哈哈...

    回覆刪除
  7. 我好耐之前都已經想買呢個烙印架喇! 不過只買一樣又要計埋運費就好似好唔抵甘...如果你遲啲訂野可否夾埋我一齊呀?
    [版主回覆02/27/2008 13:13:00]不是訂的, 只現成買的呀! 在日本雜誌訂又麻煩又要等.....  還不可以自己選擇款式, 我找了很久才買到現成的烙印!

    回覆刪除
  8. 好專業好靚呀!
    而家街買个喲都唔好食又硬紅豆又唔夠多。
    [版主回覆02/27/2008 13:11:00]嘻嘻, 這個銅鑼燒都是在街買的啊, 上次玩烙印時就那個才是自己整的, 明天再POST連食譜 出來給大家看!

    回覆刪除
  9. 蕭阿蓮之蕭家廚房2008年2月27日 下午1:48

    我都想要食譜同想知係邊度可以買到個烙印呀.
    [版主回覆02/27/2008 22:03:00]剛POST了出來, 去睇下!

    回覆刪除
  10. 很美的印!加了個烙印,個餅靚好多好多!
    [版主回覆02/27/2008 22:03:00]完全都係印印的功勞!

    回覆刪除
  11. 個花花烙印好靚好靚呀!我之前都整過一次銅鑼燒,不過失敗左,下次要再試過!
    [版主回覆02/27/2008 22:02:00]我都好鐘意個花花印! 失敗咗? 不如你試下我個食譜O丫!

    回覆刪除
  12. 繼朱古力後...又有新美食新鮮出爐...您真係勤力,成日都整野食既...
    [版主回覆02/28/2008 21:25:00]哈哈.. 無法啦, 我為食呀!!

    回覆刪除
  13. 好利害啊!!!!連呢個櫻花烙都有~~~~~
    [版主回覆03/22/2008 12:42:00]個印是返大陸買的..

    回覆刪除
  14. 第日阿囡大個左, 整俾佢食實好開心。

    回覆刪除