2008年2月24日 星期日

還是你~倒模朱古力

還是你~倒模朱古力

image

呵呵~~~ 真的陷入了瘋狂的鐘情倒模朱古力!!

也是檸檬餡啊! 換上了心型模及雪花轉印紙, 浪漫死哩~

酸酸甜甜的餡, 誠意介紹給各位!

白朱古力 240g

淡忌廉 70ml

濃縮檸檬汁 (4個檸檬皮及汁煮成50ml的汁液) 50ml

葡萄糖漿 50g (可用麥芽水飴/粟膠)

做法:

1) 淡忌廉煮滾倒入白朱力內混合, 加入煮熱濃縮檸檬汁, 如仍有朱古力硬塊未溶, 可隔水加熱至完全溶解

2) 加入葡萄糖漿拌勻, 即可用作倒模朱古力內餡!

12 則留言:

  1. 之前你話我引你做古古力,依家好似係你引我多d喎,俾你攪到我心郁郁手痕痕添...
    [版主回覆02/25/2008 13:08:00]貓姐, 係時候開工勒!!

    回覆刪除
  2. 依期真係好興玩bonbon朱古力喎......一個二個整倒模朱古力既
    仲要玩埋轉印紙~
    [版主回覆02/25/2008 13:07:00]你快 d一齊玩啦, 朱古力又靚又好食!

    回覆刪除
  3. 你整呢個都好正呀, 後面個貓貓好得意喎, 我都有好多貓貓, 不過未見過你呢款.
    [版主回覆02/25/2008 13:06:00]我好愛貓架, 以前都養過貓, 不過大爺驚我無時間照顧佢地, 所以結婚後都無養!

    回覆刪除
  4. 你啲朱古力真係整到好似喺街買既甘呀! 仲有後面嗰兩隻貓貓好得意呀!!!
    [版主回覆02/25/2008 13:04:00]嘻嘻  咁又無街O個d 咁靚, 都係對貓貓靚d!

    回覆刪除
  5. 0的雪花整得好靚呢﹗
    [版主回覆02/25/2008 13:04:00]都係轉印紙的功勞!

    回覆刪除
  6. 濃情朱古力碰上士多啤梨2008年2月25日 上午11:26

    好吸引呀..我好鍾意食古古力嫁呢...好正呀...你整果d古古力好有心思呢...
    [版主回覆02/25/2008 13:02:00]多謝呀, 整朱古力真係好好玩架, 不過, 到洗野時就頭痛D囉!

    回覆刪除
  7. 檸檬餡!我鍾意呀
    [版主回覆02/25/2008 23:00:00]酸酸味味咁, 同朱古力好夾, 希望你會試下!

    回覆刪除
  8. 朱古力...
    我鍾意食呀!做都OK,但洗就唔OK...睇到您呢D靚到不斷閃既朱古力,又黎引誘我喇.....
    我唔想毒發呀,哈哈~

    回覆刪除
  9. 你中毒真係好深呀!不過越整越靚呀!

    回覆刪除
  10. 我次次整朱固力都黏住個模,唔趺出來,有什麼方法可以解決呢?
    [版主回覆02/28/2008 21:30:00]hummm... 真係都是調溫問題, 如果真係有心學, 去創意西點教室學番一堂, Johnny講得好好架!! 誠意推介!

    回覆刪除
  11. 你好呀
    咁咪冇左個外殼
     

    回覆刪除