2008年2月11日 星期一

焦糖酒心朱古力


今次是自己製餡, 焦糖酒心味啊!! 大爺說: 愛死這朱古力!

首先, 黑朱古力外殼, 沒有上一次倒模做得那麼好, 因為又是"慳"的原故。


本來溶400g朱古力, 做起來方便, 溫度也不會上升或下降得如此這般快, 但我怕浪費嘛.... 於是只溶了300g, 結果...
 出來都很"令", 但有少許白點!

還有, 玫瑰模型是軟膠來的, 一裝滿朱古力內, 中間那排模下陷了, 結果我不能順利剷平來封底, 所以出來成品粒粒都 " 有隻腳"! 但花花模, 仍是討人喜愛!

餡方面, 食譜是從法國藍帶巧克力這書裡找來的, 雖然我是絶不愛焦糖或拖肥類的, 但這餡實在太方便, 只須10-15分鐘!!! 挺快!

口感和味道呢......

可以用六個字來形容: "好好味, 我愛它!"

口感, 就和現成買回來的香檳餡一樣, 軟軟的, 是焦糖味, 但沒有一般的過甜更不黏牙。味道, 就是焦糖和拖肥之間, 很特別, 絕對不是甜膩膩的, 還有少許酒香, 沒有香檳餡的有酒辣, 哎呀呀.... 太讚了!

食譜隨後補上, 現在趕著製"檸檬餡"



 
 
因為內餡實在太軟軟了, 我切了好幾粒才能順利照一張相!

這是剛煮起的焦糖餡!


焦糖餡食譜:

白朱古力 100g

砂糖 50g

淡忌廉 100ml

可可脂 20g

蘋果白蘭地 20ml (我沒有, 用黑rum伐替)

做法:

1) 砂糖放入煲內煮至焦糖色 (很快, 只須1-2分鐘)

2) 加入少許煮滾的淡忌廉, 拌勻, 再慢慢加入餘下的入去, 一同煮至滾

3) 將2) 倒進切碎了的白朱古力及可可脂內, 混合好, 加入酒, 即可用!





14 則留言:

  1. 好閃令令的玫瑰花,我也愛C它呢!
     
    我都有法國藍帶巧克力呢本書,近排買咗好多書呀,似乎你中的朱古力毒比我中的更深更毒,應該無解藥救到你了
    [版主回覆02/11/2008 22:21:00]噢, 貓姐, 都是你囉, 看得你blog多, 令我都中了朱古力毒!

    回覆刪除
  2. 嘩!  你D 朱古力整得好靚喎!
    [版主回覆02/12/2008 00:12:00]哎呀呀~~ 多謝你讚我

    回覆刪除
  3. 朱古力好立立令呀,睇唔出有咩問題啵~
    而家咁凍都唔係唔敢整朱古力喇~kekee
    [版主回覆02/12/2008 00:15:00]係呀, 好凍呀! 聽日市區得番8度咋, 屯門(我家)得6度咋.....
    d朱古力有小小白點.. 可能坐溶時用太小朱古力, 溫度升得太快同太高

    回覆刪除
  4. 勁呀! 朱古力...我一次都未曾整過呢! 因為我唔識調溫呢!
    [版主回覆02/12/2008 00:17:00]多謝呀! 其實調溫都唔係好難, 最緊要有支電子溫度計同調溫度數, 明天我scan 書中的調溫圖給你看o丫, 好嗎?

    回覆刪除
  5. Is this a silicone mould?
    [版主回覆02/12/2008 12:53:00]你好呀Johnny!! 不是矽膠模啊, 是類似PVC的物質, 軟軟的~~
    去圖:

    回覆刪除
  6. 你個朱古力好令呀, 個餡仲好好味, 想快啲暖少少開工呀
    [版主回覆02/12/2008 18:41:00]本來諗住煮檸檬餡, 但今天實在冷, 我慢手慢腳, 所以我都係等暖小小先開工!

    回覆刪除
  7. 多謝你黎探況我的blog!日後多多指教!你做的古古力好靚呀!我都未敢動手係屋企做古古力呢!我好鐘意你哩個蕉糖餡唷!
    [版主回覆02/12/2008 18:39:00]好味道架, 我都差不多食哂了, 哈哈..

    回覆刪除
  8. 我也愛死呢粒朱古力耶﹗
     
    [版主回覆02/12/2008 18:39:00]我看到你整的包包, 也愛到不得了!

    回覆刪除
  9. Hi !
    你個模做出來的效果都好"令"呀 !
    我買那款就係硬膠, 都好"令"的.
    我想問唔用可可脂有無其他可以代替 ?
    或改用其他 rum 酒效果會係點 ?
    (因為我d小朋友不太愛重酒味的朱古力)
     
    [版主回覆02/13/2008 20:06:00]你就好啦, 係硬膠模!
    其實唔用可可脂都得, 但要加小許牛油, 不加酒也成, 因為焦糖味己很香, 不過.. 加小小雲呢拿油會唔會好d呢..
    呀! 如果整比小朋友食, 可以試下我噚日整的朱古力軟糖, 個個同事都話又滑又好味, 原來放了隔夜, 甜味剛剛好!!

    回覆刪除
  10. 好令令呀, 你本書同個模我都有呀! 加上我琴日剛上左堂, 都心思思想整呀, 不過要買電子溫度計先呀, 唔知有無好介紹呢?
    [版主回覆02/13/2008 20:01:00]多謝呀, 快d整來試下, 好好味道!
    溫度計, 我在朝日廚房買的, 二得惠都有, 我那枝是$85的那款: http://www.giuskitchen.com/product/elec.htm

    回覆刪除
  11. 我想問問題呀! 個餡煮到落咗忌廉仲要唔要再滾吓, 會唔會黏煲黏得好勁呢? thanks!
    [版主回覆02/13/2008 23:08:00]要呀, 留意第2)點, "加入少許煮滾的淡忌廉, 拌勻, 再慢慢加入餘下的入去, 一同煮至滾" (跟住離火就成), 放心, 無乜黏煲, 我都怕洗野, 哈哈..
    整個餡煮的過程只是10-15鐘, 好快!

    回覆刪除
  12. Lyric, 唔該晒你嘅教導, 等我努力吓先

    回覆刪除
  13. 呢本書都唔錯既, 我都有跟住做.
    [版主回覆02/17/2008 10:16:00]係呀, 本書幾好架! 我仲想買埋第二冊呀!

    回覆刪除
  14. 好吸引
    [版主回覆02/19/2008 19:22:00]多謝, 朱古力真係好好食!

    回覆刪除