2009年3月24日 星期二

蝴蝶酥 Palmiers

蝴蝶酥 Palmiers

image

禁不住要誇讚一下, 這是我吃過最好吃的蝴蝶酥, 爺!image

一層一層, 令人超愛的口感! 大爺很喜歡!!

image

未入爐前, 翅膀還未長出呢!

image

要翅膀長得美麗, 熱情的爐溫, 是最重要的! 210度喔!

image

自製酥皮:-

高筋面粉 50g

低筋面粉 75g

冰水 85g

溶化牛油 15g

牛油 100g

1)  高筋,低筋,水,溶化牛油, 搓成面團, 放入雪櫃15分鐘後取出

2) 牛油隔著不沾布或牛油紙, 壓打成5cm X 5cm

3) 用1) 包著 2), 擀成酥皮, 方法: http://blog.yam.com/homeeconomics/article/13635660

蝴蝶酥:-

自製酥皮一份

肉桂粉 2tsp

砂糖 2tbsp

1) 肉桂粉和糖混合

2) 擀開酥皮, 在上面塗少許水, 灑上1), 摺成蝴蝶酥, 摺法: http://blog.yam.com/kitty_bistro/article/5990790

3) 切一片片, 再在面上灑上1), 210度焗20分鐘

29 則留言:

  1. 好靚呀, 我未玩過酥皮呀, 怕怕D牛油.........冷天或者可以一試.
    [版主回覆03/24/2009 20:18:00]其實同曲奇比較, 酥皮牛油唔係多架, 有時D曲奇裡面牛油同面粉比例係一比一架

    回覆刪除
  2. 連蝴蝶酥你都玩埋~
    [版主回覆03/24/2009 20:17:00]我好鐘意食架!

    回覆刪除
  3. 好靚啊~我岩岩都揾緊蝴蝶餅既食譜呢~
    [版主回覆03/24/2009 17:43:00]咁你都試下啦!

    回覆刪除
  4. 好犀利呀...連酥皮都整埋

    回覆刪除
  5. 整酥皮好大工程, 這蝴蝶酥好花工夫哩 !

    回覆刪除
  6. 哈哈~  未焗之前好似擦膠咁呀~ 焗完好靚呢!
    [版主回覆03/24/2009 17:43:00]係喎, 又幾似擦膠噃..

    回覆刪除
  7. 學過一次酥皮都未試過自己喺屋企整添...
    蝴蝶酥好好味呀, 係你食過最好味既...聽到都流緊口水喇
    [版主回覆03/24/2009 17:43:00]我都好想去學呀, 你係邊樹學架?

    回覆刪除
  8. 蝴蝶酥我都愛吃, 要自製酥皮好難啊! 都係食妳做既好!
    [版主回覆03/24/2009 17:42:00]唉呀呀~~~ 我都整得好麻麻, 自製酥皮始終無買現成咁靚, 我要再試多幾次先得, 希望有機會再見到你, 比你試食吓!

    回覆刪除
  9. 整得好靚呀..我都愛吃蝴蝶酥哦~
    [版主回覆03/24/2009 20:17:00]咁快D試下啦!

    回覆刪除
  10. 個樣好得喎 我都好想整架,不過諗起要咁多牛油,咁就........
    [版主回覆03/24/2009 20:17:00]其實唔係話特別多牛油, 你諗下, 有時整曲奇, 面粉同牛油比例差不多係一比一, 之前不酥皮你見到成大舊牛油入去搓, 感覺好似好多咁啫.
    試下呢個, 好好味架!

    回覆刪除
  11. wa  整得仲靚過出面呀....
    [版主回覆03/25/2009 13:33:00]咁仲差好遠...

    回覆刪除
  12. 好叻呀! 我未過係屋企整酥皮架! 次次都係用現成酥皮
    [版主回覆03/25/2009 13:31:00]我剛買左現成酥皮, 諗住今晚焗來試下

    回覆刪除
  13. 我重以為酥皮好要用好多好多牛油添,睇你呢個recipe又比我想像中好d,不過我成日覺得酥皮好難整!
    [版主回覆03/25/2009 13:30:00]係囉.. 唔係好多牛油啫

    回覆刪除

  14. 最近我都用現成急凍酥皮整咗蝴蝶酥呀, 不過出黎效果有d硬, 都係買嘅好食d! 唔通真係要自己攪個酥皮? 有機會真係要試一試。
    THANK YOU FOR YOUR RECIPE, 不過想問210度焗幾多分鐘呀?
    [版主回覆03/25/2009 13:30:00]依.....係喎, 唔記得講焗幾耐...20分鐘!

    回覆刪除
  15. 好掂呀!我都未敢整酥皮...成日覺得好似好難咁...揾日要大膽試吓先呢!

    回覆刪除
  16. 吸引~~~~~~~ 之前都跟過phlee既食譜整蝴蝶酥 , 雖然唔係酥皮做法, 不過都已經覺得好好味~~~ 你依個都想試整呀~~~

    回覆刪除
  17. I love to eat this very very much.
    [版主回覆03/25/2009 13:28:00]我都係

    回覆刪除
  18. 我只係試過用亂酥整蝴蝶酥呢~ 唔駛包舊牛油o係入面, 不過都要褶, 好似方便d^^"
    [版主回覆03/25/2009 13:28:00]其實....我摺摺下...... 都比我摺到變亂酥  (有d牛油, 一忽忽)

    回覆刪除
  19. 漏左… 蝴蝶酥1 ,  2
    [版主回覆03/25/2009 13:25:00]唔錯噃!

    回覆刪除
  20. 好鬼正,流晒口水添!
    [版主回覆03/25/2009 13:22:00]你都試下整啦!

    回覆刪除
  21. 喺coup學呀, 知唔知邊間呀?  上次我學芒果拿破崙, 都幾好玩架~
    [版主回覆03/25/2009 23:03:00]知道! 等我去睇下先!

    回覆刪除
  22. 好正呀 ~
    如果有我份食就好喇 ^^
    [版主回覆03/25/2009 23:03:00]你都試下整啦!

    回覆刪除
  23. 我 o既至愛食物之一,有得試味就好咯
    [版主回覆03/25/2009 23:03:00]自製酥皮真係唔錯架!

    回覆刪除
  24. 愛吃愛旅遊的陳小姐2009年3月27日 凌晨4:07

    呢個我想整好耐架喇, 見到你咁成功, 攪到人地好心動呢.... 耶~ 哈哈!

    回覆刪除
  25. 我好鐘意食蝴蝶酥, 鐘意佢個形狀, 味道, 口感, 名字~~~

    回覆刪除
  26. 都可以試吓wo. 係唔係一定要用玉桂粉架?

    回覆刪除
  27. 想問下高筋面粉同低筋面粉英文是什麼? 我呢度只有普通麵粉同整cake既麵粉咋.

    回覆刪除