2009年3月2日 星期一

無腰骨的烏龍茶戚風蛋糕 (II)




食譜: 無腰骨的烏龍茶戚風蛋糕 (I)

製法: 去片!!














入爐時溫度, 180度!




約二十分鐘後....




近點看...




完成!




發得很"激烈"!




倒扣!




倒扣後... 會回縮了點




但仍是滿滿的...







25 則留言:

  1.  好詳細的片段! 現在了解多D啦~ 多謝你分享~

    回覆刪除
  2. 發呀發呀...好高大........<<<代訂曲奇印>>

    回覆刪除
  3. Sally Ho 莎莉豪2009年3月2日 下午2:38

    原來你用左手架.

    回覆刪除
  4. 多謝你咁詳細既教學呀~

    回覆刪除
  5. 妳的爐, 真係去到180度, 我個爐太斯文了, 好多時都去不到, 我又看了"超潤 q", 說爐溫太好是凹陷的原因.......所以.........
     
    clips很有參考價值, 等我睇清楚先, 哇, 全手打, 勁!!!

    回覆刪除
  6. 嘩,真係爆得好勁!!

    回覆刪除
  7. hehe, 是半手打......嗯我一直的做法, 有些不同, 交流一下啦.
    我的蛋黃漿一般會打杰一點, 和稍淡色, 加水少些, 所以拌入麵粉後是較杰身的.
    蛋白呢, 會打到光澤和細滑如膏, 挑起後, 尖尖有少少彎垂. mixing bowl倒轉卻不會跌下來. 怎拌也很難消泡的.
     
    拌好的麵漿會比較杰, 慢慢流動的.
     
    嗯, 不過我都會練習, 蛋白打到濕性發泡為準則, 尤其是酸性味道. 可可, 芝士等, 就打發得企身少少.
    [版主回覆03/02/2009 18:25:00]你都好成功啦! 下一步就係追求口感Q潤無腰骨勒, 努力呀!

    回覆刪除
  8. 哈哈 爆得好勁呀! 我都試過咁呀 haha  

    回覆刪除
  9. 好清楚啊! video 教學,正呀!

    回覆刪除
  10. 段片好詳細呀
    同埋真係超爆呀....

    回覆刪除
  11. 食落同平時雪芳時有咩唔同呢?我平時做的也很鬆軟呢?多謝妳分享詳細資料呢!

    回覆刪除
  12. 多謝到訪我blog, nice to meet you ^^
    你好有心機呀, 拍埋video添, 好掂呀! 正!!

    回覆刪除
  13. 烏龍茶我又要試, 重唔重烏龍味架

    回覆刪除
  14. 我也差不多有一年沒用烏龍戚風了,你那朵烏龍花爆得很燦爛播~~

    回覆刪除
  15. 嘩!係咪你整嫁,唔似喎,咁激

    回覆刪除
  16. 多謝妳花心機同時間做呢個教學. 一定好多人受惠.

    回覆刪除
  17. video幫到好多初學者 你真係好有心機呀  加油!!!

    回覆刪除
  18.  Thank you very much for your generous sharing, it is really helpful!

    回覆刪除
  19. 爆得真係好激烈呀...........

    回覆刪除
  20. 謝謝妳的詳細分析和支持呀. 令我知道, 多水份和不太企身的蛋白, 是完全成功的, 這方面對我有很大啟發,
     
    一方面是以前認為這兩點是雪芳蛋糕的大忌, 而我很久之前也試了兩次, 都是不太成功, 所以放棄了 ;
    http://hk.myblog.yahoo.com/amoon-littleworld/article?mid=8093
    http://hk.myblog.yahoo.com/amoon-littleworld/article?mid=8696
    http://hk.myblog.yahoo.com/wongcmun/article?new=1&mid=8843
     
    二是我很羨慕可以加那麼多配料, 從前我是限制了水不能超過60g, 例如加香蕉, 一般的書都係限制在60g-84g, 太不夠了,
     
    不過我較喜歡雪芳蛋糕軟中較有質感和乾身少少的麵粉口感, 超Q潤相對於我來說是濕軟了點, 不過我會練好它, 然後將來在少一點水和蛋白的舊食譜中使用的.
     
    呀, 有一個很重要的問題次次都忘了問的, 是妳打好的蛋白霜, 是不是能夠把MIXING BOWL打橫或倒轉的情況下仍不掉下來的呢? 還是會流動? 這是一般檢驗蛋白霜的指標之一呢. THX
     
     
    [版主回覆03/08/2009 10:25:00]Moon兄.. 實在開心, 總於有個志同道合的戚風友, 為了它而發了不少精神, 哈哈
    蛋白霜呢..唔可以用"打橫或倒轉的情況下仍不掉下來"來測驗..
    拿, 首先你看我打蛋白的片先.. 以下我用文字再解釋多次:-
    蛋白, 用機打, 一開就最高速, 最快速度打至起泡泡, 這時的泡泡會用大個, 又脆弱, 但空氣很快就能打入..(片- 0:37)
    跟住, 加D糖, 再打, 一見糖混合了, 泡又多又開始雪白, 就轉中速, (片-1:00 - 1:15)目的呢..係想蛋白氣泡變得細緻而穩定, 但如一早就用中速打, 會須時耐D... 好似打到D蛋白出水..
    最後, 轉低速打, 令蛋白更更緻而穩定 (片 - 2:08).
    咁點先為之打好呢... 睇片其實都好清楚.. 我都試下用文字表達:-
    首先, 蛋白霜點為之打入空氣... 你看到片內, 蛋白霜感覺好豐盈, 好像肥皂泡咁, 開始起"雲" (片 - 2:19)
    測試: 片-2:43, 打起有尖尖, 立即彎曲., 打多兩下, OK 片-2:59
     

    回覆刪除
  21. 睇倒喇~唔該晒~ 請問打得冇咁企同打企d既效果有咩分別?
    [版主回覆03/17/2009 09:48:00]睇番其他戚風同回應, 都有解釋, 自己搵搵  (我都唔記得寫左去邊度)

    回覆刪除
  22. o~好啦~唔該晒你, 我慢慢睇

    回覆刪除
  23. 我又想問吓倒扣個樽係咩樽喱嫁?我揾咗好多個入唔到個模內圈(樽口太大,但又包唔晒放入樽內),你果個好似樽口好大,可以包晒入樽口 內嘅?係咪好D嫁?

    回覆刪除