2008年3月2日 星期日

抺茶豆腐布丁

抺茶豆腐布丁

image

人氣很強的抺茶豆腐布丁!

試了一回後, 會讓你encore再encore! 因為它真的很滑, 很滑及很滑… 

還有, 我十分喜愛大爺送的小杯杯, 圓圓的, 可愛死啊~~

這趟布丁面有氣泡, 因為我實在太懶惰, 將所有東西放入攪拌機內攪, 噢~~~ I’m so sorry….起了很多氣泡! 將布丁糊倒進杯子裡, 氣泡浮在最上面, 好像cuppuccino啊! 雪至凝固後, 急不及待吃一杯, 看看泡泡會不會影響口感……. 我死勒~~~ 滑到跣死了!

和大爺各一杯…好味道!!

image

這小杯真的很討我歡喜, 當它是model般, 不停地拍照!!

image

譜來自Miss Jubie, 轉載如下:

抹茶粉—3 teaspoon, 豆腐—200g (我蒸了它一會, 感覺安心點), 牛奶—250ml,

whipping cream—100 ml, 糖— 50g, 魚膠粉—2 teaspoon (我用了兩片魚膠片, 所以沒有加水6tsp), —6 teaspoon

1. 將抹茶粉 + 豆腐 用攪拌器打勻

2.  水 + 魚膠粉 隔熱水坐熱, 至微暖

3. 開中火, 將 奶 + whipping cream +糖 煮熱, 出煙

4. 在mixing bowl 內放入抹茶豆腐漿, 先加入少許熱奶攪勻, 再將剩餘的奶加入mixing bowl內

5. 將魚膠水加入抹茶豆腐漿, 將合物用篩隔2次, 抹茶豆腐布丁會更滑

6. 放入雪櫃雪凍最少3小時

13 則留言:

  1. 好靚~~~
    有泡可能都有有泡嘅特別口感~~~
    上面嗰粒係...........紅豆??!!
    [版主回覆03/02/2008 23:03:00]可以有d咁靚同咁好食o既野, 都係全靠你呀, 多謝你的食譜  
    真係好好味道呀!!
    上面粒係糖漬紅豆啊!

    回覆刪除
  2. 咦!!好特別呀,有咁多泡泡,我諗我下次可以用少系放落攪拌機食之前放上去當裝飾,依個效果好得呀!
    初時仲以為係果d份子美食hahaah
    [版主回覆03/03/2008 16:50:00]給你們笑破我肚皮呀  我懶的行為, 反而成為你們應為值得學習的地方..
    不過, 你講起, 又幾似分子美食喎...!!!

    回覆刪除
  3. 我睇見氣泡做裝飾,好靚!
    [版主回覆03/03/2008 16:47:00]其實d泡泡不是特意做的, 是懶的結果, 但想不到大家會這麼歡喜!

    回覆刪除
  4. 有泡又真係好似唔同啲甘喲! 係好似專登整出黎既裝飾呀! 巧令呢! 你啲杯仔都好得意呀! 喺邊到買架?!
    [版主回覆03/03/2008 16:46:00]哎呀, 我都估唔到大家咁鐘意d泡 , 不過d泡泡都會凝固架, 好攪笑!
    杯杯在大爺常到的茶居裡買的!

    回覆刪除
  5. 賣相十分靚,我估味道一定很好﹗
    [版主回覆03/03/2008 16:44:00]真係好好味架, 都係多得Jubie的食譜啊!

    回覆刪除
  6. 嘩! 你個杯杯都好得意喎!! 係邊到買架?  綠色食物係我的自愛
    [版主回覆03/03/2008 16:44:00]個杯杯係好可愛呀, 好像內裡的東西淨在半空似的! 杯是大爺在他常逛的茶居裡買給我的!

    回覆刪除
  7. 個杯 + 面的氣泡效果 + 粒紅豆 = 靚靚靚 !!!
    [版主回覆03/04/2008 13:23:00]多謝呀! 你都整來試下啦!

    回覆刪除
  8. 人人都整抺茶豆腐布丁...搞到我都手痕呀~
    [版主回覆03/04/2008 13:24:00]哈哈.. 咁快D開工吧!

    回覆刪除
  9. hello~~~我是第一次到臨, 希望日後多多指教~^^
    我見好多blog友都整左, 所以都忍唔住整左呀, 真係好好味架~
    [版主回覆03/07/2008 21:02:00]歡迎你!

    回覆刪除
  10. 那牌子的抺茶粉是好的?
    [版主回覆03/07/2008 21:02:00]我又沒有特別的研究啊! 但我是用宇治的!

    回覆刪除
  11. 我試整咗啦!真係好好味呢
    你教得好詳細呀!Thanks!

    回覆刪除
  12.  你好呀...  我想問如果我係素食,  唔用魚膠粉可以用咩代替呀?
    [版主回覆06/03/2009 08:44:00]咁真係唔知道噃, 唔好意思!

    回覆刪除