2008年3月19日 星期三

曲奇罐

曲奇罐

image

做了幾款曲奇, 盛了一罐給大爺在公司享用 image

罐子是新買回來的, 很"存氣", 是日本製的, 很和風的感覺啊!

它本來是一個煙灰缸, 打開蓋子, 有一個煙隔, 我取出, 掉了, 用來盛了兩層曲奇, 哈!

還有, 它, 只是10個大洋而已!

11 則留言:

  1. 好有和風味 ! kawai ~ ~
    [版主回覆03/20/2008 08:03:00]裝入了的曲奇, 更加覺得好吃啊!

    回覆刪除
  2. 請鄭重聲明這是"Lyric Cookies"出品!!邊道有得賣?
    如果係熊仔罐,重以為係個間"Jenny XXX"出品添。
    [版主回覆03/20/2008 08:04:00]哈哈... 咁同JENNY個D真好遠!

    回覆刪除
  3. Lyric...好精緻既一個罐呀! 我想問邊到有得買呢?!
    仲有呀! 我想問點樣先可以將啲麵糊整成圓柱形呢?!
    [版主回覆03/20/2008 08:05:00]是在10元店買的!
    面團"碌碌"下咁就可以成圓柱形!

    回覆刪除
  4. 呢類罐真係唔錯 ,最緊要存氣 , 又唔使太大個 ,的的色色最好了 .........
    [版主回覆03/20/2008 08:05:00]係呀, 送禮給人就最好不過..

    回覆刪除
  5. 可以創立自家品牌既曲奇啦!
    [版主回覆03/20/2008 08:06:00]我都想.. 不過有排都末到水準...

    回覆刪除
  6. 果盒只係十個大元!真係又靚又抵啊!  果然是位精明嘅太太呢!
    [版主回覆03/20/2008 08:06:00]哈哈.. 慳家嘛...

    回覆刪除
  7. 睇嚟聽日個 罐會斷晒貨, 我代Jusco多謝你賣廣告, 還有明天是20號, 有J-card只需$9.50
    [版主回覆03/20/2008 08:07:00]我最鐘意幫人賣廣告啦!! 唉... 我都申請J-CARD呀.. 都係申請番張先!

    回覆刪除
  8. 個權好靚喎!  真係10蚊店買架!  我今日先去完, 但都唔見有嘅!  唔同我眼大睇過龍!
    [版主回覆03/20/2008 08:08:00]你試下去賣煙灰缸個範圍搵下.. 我是在屯門10蚊店買的!

    回覆刪除
  9. 個罐真係好和風,最緊要係好抵呀!我諗好快會賣斷貨!
    [版主回覆03/22/2008 12:40:00]昨天去, 還見有得賣..

    回覆刪除
  10. 看來我又執輸了
    [版主回覆03/22/2008 12:40:00]但我昨天去, 還是看見有得賣喎!

    回覆刪除
  11. 盒盒好精美,要黎送禮最好不過!
    [版主回覆03/22/2008 21:06:00]送禮, 相信收到的人會開心吧!

    回覆刪除