2008年3月15日 星期六

玉子燒

玉子燒

image

今天晚飯又來吃櫻花魚花飯, 怎能沒有自製玉子燒!

這趟用了玉子燒專用煎pan, 跟上次的製法不同, 究竟是怎樣作呢? 去片吧….

煎pan玉子燒:

1) 蛋, 打散, 加入醬油, 少許味淋, 糖及鹽。

2) 煎pan, 加少許油, 倒入部份蛋液, 用鑊剷幫助將蛋皮向前覆1/3, 輕輕用鑊剷在蛋皮上壓一壓, 再覆1/3

3) 跟著倒入再倒入蛋液, 又覆, 壓一下, 再覆, 再壓, 放涼切件!

image

image
 
image

image
image

image
 這玉子燒會是香口一點, 但我會喜歡上一趟的玉子燒, 做法是不同的!!

如何作?

1) 蛋3隻, 打散, 加水3湯匙, 醬油, 糖, 鹽及少許味淋拌勻

2) 倒入鋪了牛油紙的長方盤內(我用磅蛋糕的模, 如下圖)

image
 

3) 隔水蒸5-10鐘至凝固, 放涼, 成長方型的硬身蒸蛋

4) 燒熱平底鑊, 下少許油, 放入蒸蛋, 煎至兩面金黄色, 切件即成!

用這法方做的玉子燒, 並不是傳統做法, 但賣相美很多啊! image

image

4 則留言:

  1. 嘩...好好呀! 等我又試下整玉子燒先! 多謝分享呀!!!
    仲有呀! Lyrics,我今日終於在九龍灣分店買左櫻花漬了! 等我遲啲沖水黎試試先!!!
    [版主回覆03/15/2008 23:36:00]唔洗客氣, 整玉子燒都很好玩啊!
    哈哈, 你也買了櫻花漬呀! 我之前買了兩包, 現在吃了一包半了!
    沖水飲沒有多味道, 但作料理很好, 作飯好像梅子飯, 又可作蛋糕, 給你一個網址, 包你看後都驚訝櫻花漬可以作的料理是這麼多! http://cookpad.com/search/?keyword=%E6%A1%9C&page=1&date_sort.x=17&date_sort.y=15

    回覆刪除
  2. 我想問 "醬油" 係用邊種呀 係唔係一定要用日式"醬油" ?? 
    [版主回覆03/15/2008 23:30:00]是日式醬油, 不過用普通豉油都可以的!

    回覆刪除
  3. 你造玉子燒造得好靚啊!
    [版主回覆03/17/2008 21:35:00]多謝呀!

    回覆刪除
  4. 兩款玉子燒都好靚吖, 各有不同
    下面嗰款係咪會比軟滑啲呢?
    [版主回覆03/18/2008 21:43:00]係呀, 下面個款滑D架!

    回覆刪除