2009年8月3日 星期一

合桃香蕉奶昔雪糕

合桃香蕉奶昔雪糕

image

香蕉奶昔, 合桃, 打成雪糕, 十分配喔!

又裝在小雪糕杯內, 很方便!

image

image

香蕉肉 300g

檸檬汁 2大匙

牛奶 50g

砂糖 60g

淡忌廉 200g

1) 香蕉肉, 檸檬汁, 牛奶, 砂糖一同放入攪拌機內打成蓉, 拌入淡忌廉

2) 放入雪糕機內, 用雪糕特快製作法, 約30分鐘成型, 取出初成型的雪糕, 放入密實盒內雪至硬

提示:

1) 冰跟鹽的比例是3:1

2) 盛雪糕漿的器皿, 必須是良好的傳導體, 如不銹鋼盤是OK, 但塑膠盤不成喔!

3) 冰要足夠, 要包圍好雪糕盤, 我這趟的冰準備不足呢 攪拌成型的時間也會長一點

4) 材料不用預先雪凍, 拌好材料倒入機內即可。如果材料是熱的, 當然不行, 最少也要待涼喔!

5) 開機時, 按開關數秒, 進入"不停攪拌"的模式, 不要輕按一下進入"間斷攪拌"模式喔!

11 則留言:

  1. 咁熱o既天氣食..真係一流呀!

    回覆刪除
  2. Halo Lyric, 我鍾意妳整既戚風喔, 真係百看不厭 。 宜家有埋雪糕食, 雙重享受呀 !
    [版主回覆08/03/2009 13:40:00]過奬勒! 你做d料理都好出色呀!

    回覆刪除
  3. 依個組合, 幾新鮮wor~~

    回覆刪除
  4. 你下回整咩雪糕呀,我想整海膽雪糕~
    [版主回覆08/03/2009 13:45:00]吓!!! 海膽! 咁激!!

    回覆刪除
  5. 你整野食好叻! 好欣賞你的心思!!
    [版主回覆08/03/2009 14:08:00]過奬勒!

    回覆刪除
  6. 香蕉合桃哩個配搭,令我諗起磅蛋糕,我諗放係雪糕,都一定係好好味!

    回覆刪除
  7. 見到你都係用不鏽鋼盤,屋企又無fit size嘅盤,諗咗兩日終於去咗買個panasonic雪糕機HK$340。la 吾關你事架,係我身痕jar!
    [版主回覆08/04/2009 08:54:00]哎呀, 你唔早講, 聽日頭條日報好似又有印花可以用"七實1"一舊水多d換雪糕機呀!

    回覆刪除
  8. 我想整奶茶雪糕呀!

    回覆刪除
  9. 你真係好叻叻呀~~~要俾十個勁你~
    我仲係...未開工呀.....

    回覆刪除
  10. 你整D雪糕好吸引呀, 我都好想整, 不過昨天在Citysuper 見到雪糕機做 promotion, 但都五佰幾蚊 ! 好貴呀。
    [版主回覆08/06/2009 21:40:00]七實一有雪糕機換呀!

    回覆刪除
  11.         咁我想問 啲合桃點處理呀?駛唔駛預先烘香同切碎?

    回覆刪除