2009年8月1日 星期六

榴槤雪糕

榴槤雪糕

image

實在叫人難以抗拒!! image

image

簡單的將榴槤肉加淡忌廉打成雪糕, 味道實在, 濃郁! 還有, 非常綿密呀!

裝在了小小雪糕杯內, 一來方便送給人家吃, 二來迷你可愛, 三來吃了內疚感也少哩! image

image

製作方法是用特快製作法, 真是超方便, 又容易掌握, 強烈推介!!

可看芒果雪糕 (30分鐘特快製作法)影片:

提示:

1) 冰跟鹽的比例是3:1

2) 盛雪糕漿的器皿, 必須是良好的傳導體, 如不銹鋼盤是OK, 但塑膠盤不成喔!

3) 冰要足夠, 要包圍好雪糕盤, 我這趟的冰準備不足呢 攪拌成型的時間也會長一點

4) 材料不用預先雪凍, 拌好材料倒入機內即可。如果材料是熱的, 當然不行, 最少也要待涼喔!

5) 開機時, 按開關數秒, 進入"不停攪拌"的模式, 不要輕按一下進入"間斷攪拌"模式喔!

食譜來自Rachel Yau

榴槤肉 300g

砂糖 50g

淡忌廉 250g

1) 榴槤肉, 砂糖, 淡忌廉放入攪拌機內攪成蓉

2) 放入機內, 用雪糕特快製作法, 約30分鐘成型, 取出初成型的雪糕, 放入密實盒內雪至硬

小小的膠杯, 當作雪糕杯, 很好哩, 20大洋有100個連蓋喔! 超級抵!!image (不用問在那裡買了, 除非你住屯門image)

image

10 則留言:

  1. 我己經不自覺feel到d榴槤味啦!!{幻想食緊}
    好香好香
    [版主回覆08/01/2009 23:34:00](Empty)

    回覆刪除
  2. 係咪新虛呀?
    [版主回覆08/01/2009 23:34:00]可以, O係置樂架, 間野叫"佳美", 電: 24586062 青湖坊華樂大廈98-101號地下, 但提提你, 星期日好似唔開門架!

    回覆刪除
  3. 我住屯門架,可唔可以話俾我知邊度買到D雪糕杯呀??!!謝謝~
     
    [版主回覆08/01/2009 23:34:00]可以, O係置樂架, 間野叫"佳美", 電: 24586062 青湖坊華樂大廈98-101號地下, 但提提你, 星期日好似唔開門架!

    回覆刪除
  4. 你整咁多雪糕味道, 我都難以抗拒「佢」誘惑, 點算好呢
    [版主回覆08/02/2009 19:11:00]咁你都試下整啦!

    回覆刪除
  5. 依...最衰屋企得我一個食榴槤啦~~~ 好想整依個~~~ 見到好多blogger 都話好正呀~~~~
    [版主回覆08/02/2009 19:09:00]我都係喎, 得我一個食咋, 所以我包裝好, 送d比人囉!
    呢個榴槤雪糕真係無得彈架, 要試呀!

    回覆刪除
  6. 榴槤雪糕正喎 o黍緊o既weekend一定要試下!  想問下, 如果我唔係用特快方法, 係咪就咁將第2個step改為將1)的全部料倒入雪糕機就ok? 原來你都係住屯門o家, 我都係呀, haha!
    [版主回覆08/02/2009 19:11:00]想問下, 如果我唔係用特快方法, 係咪就咁將第2個step改為將1)的全部料倒入雪糕機就ok? <------ 係呀, 但如果用我呢cheap cheap部機, 要攪成幾粒鐘喎, 又要久唔久睇下佢得未, 幾煩架!
    係? 你都住屯門呀, 唔知有無撞過你呢!

    回覆刪除
  7. 唔該晒你.  吓! 你部機平時整雪糕都要攪幾粒鐘? 唔怪得知你要搵特快方法啦. 撞到都唔知係你啦, 除非你下次拍片上埋鏡, 我就認得你喇
    [版主回覆08/02/2009 20:36:00]係要2-3小時架, 因為無內膽嘛!

    回覆刪除
  8.         榴槤雪糕真係正到暈!上次我整得少,食到唔夠喉!
            我真係住屯門 o架!華樂大廈係咪即係有間惠康超市果幢呀?         原來咁多整餅高手都住 喺屯門,唔通全部都係 Vanlily 啲入室弟子?
    [版主回覆08/03/2009 13:42:00]華樂大廈係咪即係有間惠康超市果幢呀?<-- 係呀!

    回覆刪除
  9.         嗯,我成日都去果度買齋 o架 噃 點解咁耐都無見過有間賣烘焙用品 嘅?

    回覆刪除
  10. lyric, 你呢排整左好多雪糕LAW 喎...............小心!
    [版主回覆08/06/2009 21:27:00]唔洗擔心我, 我次次都分享哂比人食, 只留番一小杯自己!

    回覆刪除