2009年5月14日 星期四

甘栗榛子戚風蛋糕

甘栗榛子戚風蛋糕

image
 
噢! 戚風, 好久不見, 近來好嗎?
 
心思思又想做戚風哩, 家裡剛好有自製的栗子醬, 再加點榛子粉, 不錯的風味喔! 也可塑性用榛子醬, 再加點切碎的榛子仁, 做個榛果戚風哩!
 
蛋黃 40g
砂糖 30g
沙拉油 35g
水 60g (水的份量, 請視乎栗子醬的稀杰度來調較, +/-20g)
栗子醬 60g (這是我自製的, 也可買現成的)
冧酒 1大匙
低筋面粉 60g
榛子粉 20g
蛋白 160g
砂糖 20g
 
1) 蛋黃加砂糖30g充份混合, 加入沙拉油, 水, 酒, 栗子醬拌勻, 加入榛子粉和過篩低筋面粉混合

2) 蛋白和砂糖32g打發至濕性發泡, 和1)混合, 倒入17cm模內170度焗40分鐘, 倒扣一晚脫模

image

7 則留言:

  1. Mee ...... MeeMoreMore2009年5月14日 中午12:07

    我個戚風甩難咗 ......... ar

    回覆刪除
  2. 好吸引,好吸引,每次睇見妳和 Moon兄整戚風,真的很佩服,可以整得咁靚。

    回覆刪除
  3. 我都好來無整,你教我嘅嘢,唔知仲記唔記得添

    回覆刪除
  4. 你簡直係砠芳皇后, 呢個名除咗你無人擔得起! 繼續!!!

    回覆刪除
  5. 威風啊~~~ 我都好掛著您啊~~ 有冇得食下您d先呀 ^^

    回覆刪除
  6. 好犀利啊, 仲自製栗子醬tim, 其實係咪即係栗子蓉呢??

    回覆刪除
  7. 戚風蛋榚點解要用戚風模呢?
    [版主回覆05/25/2009 22:20:00]無話一定既, 你可以做成蛋卷都OK架!

    回覆刪除