2009年5月24日 星期日

芒果芝士蛋糕

芒果芝士蛋糕

image

芒果當造哩! 水菓檔擺滿黃澄澄, 香甜美味的芒果, 忍不住買了幾個回家, 除了原汁原味的痛快吃個夠外, 還要來個全芒宴喔!image

好吧! 上菜!!!!!!!!!image

第一道菜, 芒果芝士蛋糕!

image

芒果面, 今趟做得很好, 薄薄一層!

image

由上至下:

芒果啫喱

芒果芝士 + 芒果粒

榛果脆餅 (我最愛這餅底, 十分十分好吃!)

image

食譜 (5cm 模8個)

~~~~餅底~~~~

榛子粉 20g

糖霜 20g

低筋面粉 20g

牛油 20g (要冰凍的, 硬身的, 不要放軟)

1) 將榛子粉, 糖霜, 低筋面粉拌勻, 牛油切粒加入, 用手指頭搓勻, 輕手拌成面團

2) 將面團分成8份, 每份10g

3) 取一份面團, 用手揻出紅豆般大小的份量, 放入模內, 直至模底大約填滿即可, 間中有少許空位也不要緊, 但一定不要壓實, 才可焗得鬆脆, 不會像消化餅底般死實!

4) 180度焗10-15分鐘, 取出放涼

~~~~芒果芝士~~~~

忌廉芝士 85g

糖 20g

淡忌廉 65g

牛奶 20g

新鮮芒果蓉 75g (芒果切粒, 用攪拌打成蓉)

魚膠片 4g

芒果粒 適量

1)  淡忌廉打至七成企身 (份量少, 不要用電動打蛋器, 請用手打)

2) 忌廉芝士放軟, 攪至柔滑 (份量少, 不要用電動打蛋器, 請用手打), 加入糖打勻後, 加入牛奶拌勻, 再加入芒果蓉

3) 魚膠片浸軟, 瀝乾水, 隔熱水坐溶, 倒入2)中混合

4) 將3)和1)混合, 成芒果芝士

5) 將4)倒少許入已有餅底的模中, 加入芒果粒, 再將4)倒入至9分滿, 放入雪櫃2小時

~~~~芒果啫喱~~~~

芒果蓉 50g

水 1湯匙

魚膠片 半片 (一片約2.5g)

1) 膠片浸軟, 瀝乾水, 隔熱水坐溶, 然後與芒果蓉和水混合

2) 從雪櫃取出芒果芝士蛋糕, 用匙將1)倒入模內至填滿, 用刮刀一刮, 刮去外餘的芒果啫喱, 加點芒果粒作裝飾, 放入雪櫃至凝固, 脫模

**** 要面層的芒果啫喱做得薄, 芒果芝士要倒入模至9分滿, 當啫喱倒入後, 一定要用刮刀一刮

脫模中……

image

同場加映!! 熊仔頭喔!image

image

29 則留言:

  1. No. 1)))))))
    裡面仲有粒粒芒果肉一定超好味呢!做唔同型狀細細件既蛋糕,唔駛切開一件件黎食,好方便!
    [版主回覆05/25/2009 13:26:00]真係好方便架, 一個人一件, 又唔會太大件喎!

    回覆刪除
  2. 好靚靚呀
    [版主回覆05/25/2009 13:26:00](Empty)

    回覆刪除
  3. 細細個又幾好播!
    [版主回覆05/25/2009 13:26:00]唔係食咁大件嘛!

    回覆刪除
  4. 唔同造型好吸引呀, 尤其是熊仔頭 !
    [版主回覆05/25/2009 13:26:00]我都鐘意熊仔頭, 好可愛哩!

    回覆刪除
  5. 我反而極之喜愛旁邊幾滴小至大o既芒汁啊.
     
    [版主回覆05/25/2009 13:25:00]嘻嘻, 個幾滴先係主角哩!

    回覆刪除
  6. 呢排d芒果好似好當做 ~ 又平又靚
    [版主回覆05/25/2009 13:25:00]係呀, 不過食得多會濕熱架!

    回覆刪除
  7. hi 晚安...多謝您常來探訪和祝福...主內平安~願天父既慈愛,聖靈既感動,常與我們同在,直到永永遠遠...亞們。

    回覆刪除
  8. 我都準備整啊!!!!!
    [版主回覆05/25/2009 13:25:00]係?! 我突然好想整芒果布甸!

    回覆刪除
  9. 芒果....我至鍾意....木义有你個名?
    [版主回覆05/24/2009 23:56:00]... 個木义呢.... 睇呢度: http://hk.myblog.yahoo.com/meowylyric/searchblog_art?p=%E7%83%99&my=1

    回覆刪除
  10. 迷你型芝士蛋糕好cute 呀 ,遲D買D模返黎玩下先 !
    [版主回覆05/25/2009 13:24:00]我都想買多幾款模!

    回覆刪除
  11. 迷你型芝士蛋糕好得意.我都想整,不過我無細,等我去上海街買,
    [版主回覆05/25/2009 13:24:00]我都想去上海街買多d模, 不過次次都懶去, 就算二記貴咁多...都仲要係佢度買

    回覆刪除
  12. 芒果當造真好~ 早幾個星期見d呂宋芒仲做緊25蚊3隻, 咁貴唔捨得買,
    依家平左啦, 前日$15買到4隻 ^^ ~
    [版主回覆05/25/2009 13:22:00]係呀, 好鬼抵買, 又香又甜又好吃!

    回覆刪除
  13. 好靚呢, 細細個真係好方便, 一人一個....

    回覆刪除
  14. 呢個做飯後甜品正呀!!  榛子餅底下次試吓先

    回覆刪除
  15. 全部細細件 .....不過洗屎人.....
    [版主回覆05/25/2009 22:21:00]唔會, 好易洗咋, 放心!

    回覆刪除
  16. 呢排芒果咁正, 真係好難忍手唔買佢返屋企呀! 除咗做芒果布甸, 我仲整咗杯Mango Yoghurt Smoothie呀!
    [版主回覆05/25/2009 22:21:00]見到啦, 好鬼清新哩, 我都想整番杯!

    回覆刪除
  17. 哇...好靚呀...個熊仔好可愛

    回覆刪除
  18. hi 好喜歡牙,,mango cheese cake

    回覆刪除
  19. 想請問下你指 5cm既模型系深度定系寬度呢?
    而你既模系幾大幾款呢?
     
    我想學整啊

    回覆刪除
  20. 好靚呀!你好叻呀!

    回覆刪除
  21. 唔用魚膠片用粉得唔得ar ??
    [版主回覆06/03/2009 08:43:00]得!

    回覆刪除
  22. Hi, 你做的芒果芝士蛋糕很靚同很別緻,視覺同味覺簡直一大享受 !
    請問這些5cm既模具在哪裡買到呢?因為我找不到!
    [版主回覆06/03/2009 08:43:00]二德惠買架!

    回覆刪除
  23. 我有睇埋你其他作品,真係好正
    而且有教埋點整, 你好勁呀!!
    我想請教你係深水PO 邊幾間鋪買布?
    同埋你可唔可以教埋我地整 Label ? 你ge自家Label 好靚呀!!
    呢個星期我會試做芒果芝士cake!
    希望有你咁好咁靚啦~^_^
    [版主回覆06/03/2009 19:09:00]我想請教你係深水PO 邊幾間鋪買布? <--- 周街行咕喎, 完全無特定
    同埋你可唔可以教埋我地整 Label ? <-- 用PRINTER 印
     
     

    回覆刪除
  24. 我試佐整喇, 但冇你整得咁靚~  搸子底真係超讚
    想問你點脫模架?  唔駛用工具就咁脫?
    [版主回覆06/03/2009 19:07:00]脫模咪好似普通蛋糕咁脫! 用熱毛巾包住或者用火槍幫手, 就OK!

    回覆刪除
  25. 我屋企冇焗爐 > <
    但見到你整得咁靚咁吸引就好想試
    可唔可以介紹其他餅底? THX~~

    回覆刪除
  26. 模脫得好靚呀 !! 芒果味 ......正

    回覆刪除