2009年5月25日 星期一

班蘭椰汁千層糕

班蘭椰汁千層糕

image

綠悠悠的顏色, 源自新鮮班蘭汁, 絕對不是香精喔!!

口感煙煙靭靭, 椰汁和班蘭香氣, 十分討好, 同事們很愛吃, 嚷著要拿食譜, 爺! image

image

用保鮮紙包裝好, 就可以, 不要放入雪櫃呀, 會變硬!!

image

份量: 牛油蛋糕模一個 (約20cm(L) x 10cm(W)

木薯粉 300g

粘米粉 40g

椰漿 400ml (大罐)

水 200g

砂糖 60g

冰糖 140g

班蘭葉 適量 (約8片)

1) 水, 砂糖, 冰糖(敲碎), 煮至糖溶, 加入班蘭葉, 蓋好焗一會後, 一同放入攪拌機內打爛後, 隔渣取汁成斑蘭汁

2) 木薯粉, 粘米粉, 椰漿, 班蘭汁, 成粉漿

3) 先倒一層班蘭粉漿入模內, 隔水蒸4分鐘 (蒸的時間可視乎倒入的粉漿厚薄)

4) 重覆3)的做法直至粉漿用完, 待涼後脫模, 切件, 用保鮮紙包好, 不可放入雪櫃, 否則會變硬

*** 糖份原食譜250g, 但我只用了200g, 因不忍心用太多糖哩! 還有大部份是用冰糖代替, 出來效果輕微的甜, 感覺較清爽。如喜歡較甜的, 可狠下心腸加糖至250g! image 

原食譜出自為食貓

剛蒸好出來的~~

image

實在太愛又太好吃, 加上家裡還有班蘭葉存貨, 現在趕工中, 做雙色呀! image

31 則留言:

  1. 班蘭糕我愛吃呀!! 呢個又要跟!
    [版主回覆05/25/2009 22:40:00]等等呀! 我整緊雙色呀, 睇埋先決定整單定雙啦!

    回覆刪除
  2. 做得好靚呀! 睇見都想食, 請問個模使唔使搽油? 好期待你下次教做雙色!!!
    [版主回覆05/26/2009 09:33:00]唔洗掃油架, 唔好掃油呀!

    回覆刪除
  3. 我好鍾意食架......等你的雙色然後跟跟跟!!!!

    回覆刪除
  4. 哇!好好味咁wor
    馬來西亞娘惹糕點,夠香
     
    我好鍾意食架
    [版主回覆05/26/2009 09:31:00]真係?! 咁你都試下整, 好好味哩!

    回覆刪除
  5. 哈哈...您做果個焗西米布甸我都未做...又有新野喇...
    [版主回覆05/26/2009 09:17:00]咁快D動手開工勒!

    回覆刪除
  6. 好想食呀~~~
    [版主回覆05/26/2009 09:17:00](Empty)

    回覆刪除
  7. Lyric妳真係勁多出品...又好心機...又無私分享!!好佩服妳呀!!!
    [版主回覆05/26/2009 09:17:00]客氣客氣哩! 大家分享下, 都好開心架!

    回覆刪除
  8. 好靚呀! 睇見都想食,等你的雙色然後跟.
    [版主回覆05/26/2009 09:17:00]好呀!

    回覆刪除
  9. 好好靚~~~ 吸引~~
    [版主回覆05/26/2009 09:16:00](Empty)

    回覆刪除
  10. 我上次買盒現成料整~超難食~搵日放假要試整妳呢個先~
    [版主回覆05/26/2009 09:09:00]係呀, 現成個d呢... 個綠色係螢光綠呀!!  
    都係用新鮮斑蘭葉好...

    回覆刪除
  11. 原來因為我放左雪櫃…唔記得之前整過一次質感硬硬地咁 唔該晒你呀
    [版主回覆05/26/2009 09:35:00]客氣!

    回覆刪除
  12. 我正想整比我家個男人食呀,多謝妳分享食譜
    [版主回覆05/26/2009 13:16:00]客氣!

    回覆刪除
  13. 我都好想整呀!但我想問如果唔放入雪櫃,包好保鮮紙可以保存到幾耐呀?因為天氣熱,驚好快變壞
    [版主回覆05/26/2009 13:15:00]兩三天都可以的! 其實任何甜品放放雪櫃,兩三天, 你都唔願食哩!

    回覆刪除
  14. 好吸引呀!
    下次都要試試..多謝分享!
    [版主回覆05/26/2009 17:24:00]客氣!

    回覆刪除
  15. 我仲未做焗西米布甸,妳咁多出品,我跟唔切呀!
    [版主回覆05/26/2009 17:23:00]你都好多出品哩, 天氣咁熱呀.. 唔好做焗布甸住, 做呢個, 呢個好食!!

    回覆刪除
  16. 我對呢個有興趣,不過要消滅晒屋企d存貨先~
    [版主回覆05/26/2009 17:23:00]好食架, 快d開工啦!

    回覆刪除
  17. 泰式糕點我都好鍾意食呢,,煙煙靭靭,等我下次又試下先..呵.多謝你既食譜呀
    [版主回覆05/26/2009 17:22:00]客氣! 試完話過我聽呀!

    回覆刪除
  18. 好厲害呀你!!!真係好好心機!! 多謝你的分享!
    [版主回覆05/26/2009 17:21:00]客氣!!

    回覆刪除
  19. 你既雙色係咪一層綠一層白呀!我都好鐘意班蘭個隻清香椰味!
    [版主回覆05/26/2009 17:21:00]係呀, 綠白相間, 你真冰雪聰明哩!

    回覆刪除
  20. 好鬼死綠呀!
    [版主回覆05/26/2009 17:20:00]用香精整都好鬼綠架, 不過係螢光個隻

    回覆刪除
  21. 喱個,我成日响街買嫁, 個食譜彈唔彈牙先?
    [版主回覆05/26/2009 17:19:00]嘻嘻..... 留意下一篇, 你就知!

    回覆刪除
  22. 哇, 馬來甜品, 呢個我鍾意食呀, 近期妳d各款甜品好正呀!!!
     
    唉, 我近排好多公私事, 冇乜心機試甜品, 整整吓又係雪芳蛋糕, 只有它最o岩做早餐.
    [版主回覆05/26/2009 17:19:00]多謝哩! 其實我都愛戚風架, 但天氣咁熱, 食下d唔洗焗既甜品好似涼快d咁!

    回覆刪除
  23. 丫, 妳的班蘭在那裡買呀, 我嗰頭冇得賣.
    [版主回覆05/26/2009 17:18:00]下........... 我  係屯門買....

    回覆刪除
  24. 所以你呢隻好自然囉, i like it, 我都好鐘意食呢隻糕架...
    [版主回覆05/26/2009 22:41:00]你都試下吖, 我好鐘意D班蘭味!

    回覆刪除
  25. 等我聽日拿拿聲走去買番D班蘭葉嚟整吓先^0^
    [版主回覆05/26/2009 22:40:00]看來, 煙煙靭靭既食物, 都真係好受女生們歡迎咁喎!
     

    回覆刪除
  26. 好好味咁呀....我都好想整呀....班蘭我好鍾意呀

    回覆刪除
  27. 期待第二篇.....因為我鍾意椰汁啊!

    回覆刪除
  28. 哩個之前以經好想整,唔得,哩個星期開工整先得!

    回覆刪除
  29. 我地馬來西亞人好少自己整既 ,除非大日子或者派街坊喇,又或者拎出去賣,因為周街都有得賣既,價錢好平,馬幣一蚊可以買三件,仲多款tim,有椰糖味既,椰汁味既,有九層既,四層,三層既 ,好多味.....全部都系天然色素........
     
     

    回覆刪除
  30. hi 我見到你寫在 TUEN MUN 買斑欄葉,,可 SAY ADD嗎?'THANKS
    [版主回覆06/03/2009 19:30:00]屯門新墟街市裡面的泰國店

    回覆刪除
  31. 我根據妳呢個食譜整咗喇, 好好食啊 。  Thank you。 

    回覆刪除