2008年10月1日 星期三

朱古力戚風蛋糕

朱古力戚風蛋糕

image

又是我愛的朱古力味道, 再加一點朱古力粒, 很美味的戚風!

蛋黃 40g

砂糖 40g

沙拉油 40g

水 80g

低筋面粉 45g

可可粉 30g

泡打粉 1/2小匙

蛋白 160g

砂糖 40g

朱古力粒 30g

1) 蛋黃加砂糖40g拌勻, 分別加入沙拉油, 水混合, 加入過篩後的粉類

2) 蛋白加砂糖40g打至濕性發泡, 與1)混合後, 加入朱古力粒拌勻, 倒入17cm模內, 180度焗40分鐘, 倒扣一晚或至完全涼透後脫模

14 則留言:

  1. 一睇就知味道好濃郁.........請問朱古力粒要先用低粉拌一拌先嗎?
    [版主回覆10/05/2008 17:20:00]唔洗!

    回覆刪除
  2. 一睇就知味道好濃郁.........請問朱古力粒要先用低粉拌一拌先嗎?

    回覆刪除
  3. 上次試整, 整完洗兜好惡洗, 好"痴"。
    [版主回覆10/05/2008 17:20:00]咁我又無好難洗喎!

    回覆刪除
  4. 好似係超濃朱古力味,正!
    [版主回覆10/05/2008 17:20:00]試下啦!

    回覆刪除
  5. 好掂呀! 一睇就知佢好濃啦!
    [版主回覆10/05/2008 17:20:00]我係朱古力怪嘛!

    回覆刪除
  6. 好濃郁呢 ~ 啱曬我喱個朱力人 ^^
    [版主回覆10/05/2008 17:19:00]咁就要試下啦!!

    回覆刪除
  7. 點解呢個要加泡打粉而其他唔駛既?
    [版主回覆03/17/2009 14:48:00]其實之前都有講, 可可會阻礙蛋糕膨漲, 又容易令蛋白消泡. 所以要打泡打粉

    回覆刪除
  8. 我睇返喇, 唔好意思 ^^"
    [版主回覆03/17/2009 16:09:00]唔洗唔好意思, 因為你問我,我其實都唔係好記得寫左o係邊個post入面
    總之, 唔明就問, 我記得係邊度有,就話過你知啦

    回覆刪除
  9. 整緊喇~唔記得拌入朱古力粒…放左O係面…:P
    [版主回覆04/05/2009 11:35:00]哈哈!!! 唔記得拌入, 放係面都OK 噃! 我而家整緊個無泡打粉既!

    回覆刪除
  10. halohalo~你真係好叻呢...我成日都跟住你d receipe整蛋糕都成功...
    可是做這個chiffon卻不成功...我已經跟足所有份量和所有狀態...而且入爐後都發得好高好漂亮...可是倒扣了一晚之後脫模,卻發覺很難脫模,而且中間全都是膠狀...朱古力又全沉底...我是新手,不知是哪裡出了問題...是不是不夠粉?因為我看其他chiffon都要用60-80g 粉,可是這個只用45g粉...
    希望得到高人指教!!!
    [版主回覆04/25/2009 09:26:00]其實呢個食譜有加了泡打粉, 會比其他戚風更易成功!
    不如你試下唔好加入朱古力粒先, 可能係古力沉底, 蛋白霜要快手跟蛋黃面糊混合, 因為可可粉內會令蛋白霜消泡呢! 再做一切吧!
    成功後, 下次先加入朱古力粒, 加小d, 10g-15g, 將面糊倒入一半在模內後, 才灑上古力, 再將餘下的面糊倒入後, 立即入爐!
    努力呀!

    回覆刪除
  11. 我今日又做多一次冇加古力豆都係失敗...中間都係GEL狀...今次已經快快攪哂再擺入爐...都係衰...好灰心呀...其實關唔關篩粉事架?係咪要2隻粉篩到勻哂先ok?同埋我發覺你加左粉後會有d糊糊地...但我都仲係好似水咁...
    咁如果做原味,唔用可可粉又要用幾多低分呢?我怕又再失敗,都係試做原味先...希望你教教我,因為我已經很灰心了~
    [版主回覆04/30/2009 11:43:00]有無相睇下? 我諗你首先睇下材料有無量錯同漏加入, 另外, 你做幾多寸模, 焗幾耐呀?

    回覆刪除
  12. 我尋日試做左呀, 可能蛋白控制得唔係咁好, 有D濕, 希望下次會好D

    回覆刪除