2008年10月30日 星期四

哈佬喂! 南瓜曲奇

哈佬喂! 南瓜曲奇

image

又到哈佬喂了, 立即想起南瓜! 於是來個香甜的南瓜曲奇!

大爺: 點解個曲奇咁香, 加左d咩?!

貓: 南瓜同玉桂粉囉, 絶配呀!

食譜是跟Flowerbee! 她做的南瓜曲奇, 很可愛, 很南瓜啊, 顏色又比我的橙啊, 可能是南瓜品種關係吧!

南瓜泥 50g

牛油 50g

砂糖 40g

低筋麵粉 100g

玉桂粉 1小匙

南瓜籽 24粒

1) 牛油加糖打至鬆發, 加入南瓜泥拌勻, 混合低筋面粉及玉桂粉成面團, 放入雪櫃半小時, 取出 (原來食譜是放在室內10分鐘, 但面團太軟身了, 很難造型)

2) 將面團分割成10g一份, 每一份搓圓, 用刮刀在上面壓出坑紋成南瓜型, 插上一粒南瓜籽, 170度焗20分鐘

*** 貼士image

- 南瓜買回來切片, 蒸至軟身, 去皮留肉, 壓爛。用布包著南瓜泥, 將水份扭出, 否則曲奇會含水太多, 焗很久都不會乾身

- 我跟原來食譜約15g一個, 焗了20分鐘還未焗透, 再做一趟是10g一個,焗20鐘就可以了, 而且小巧一點很可愛

- 造型時, 壓5條紋, 最適當, 壓太多, 樣子會似花多一點, 不太似南瓜, 因為我已試過! 

- 另外, 南瓜籽要垂直插入, 不可"斜斜地"插入因為效果沒有直插那麼好看image

好像好黑色底照出來, 感覺哈佬喂一點, 下面這張太田園呢!

image

16 則留言:

  1. YA.....SO GOOD  等我又做下先.thank you 有食譜.太好了
    [版主回覆10/30/2008 13:25:00]好呀, 整來應下節嘛!

    回覆刪除
  2. 你的也很可愛......請送我一口讓我開心一下...
    [版主回覆10/30/2008 13:25:00]原來呢個南瓜曲奇都幾人見人愛咕喎

    回覆刪除
  3. 嘩~~掂wor! 係咪好鬆脆?
    [版主回覆10/30/2008 13:24:00]係硬脆曲奇, 但好香, 因為有玉桂粉!

    回覆刪除
  4. 應晒節喎哩個!真係超可愛呀!得番一日時間添,唔夠時間做,你請兩粒黎啦不如!
    [版主回覆10/30/2008 13:24:00]多謝! 我都覺得幾可愛, 收到的人都應該會歡喜
    一日時間, 都可以諗諗噃...係就係會趕小小..不如都試下, 一齊應下節
    今次就真係分唔到比你, 但我答應你, 到12月整聖誕禮物時會預你同貓姐一人一份!!

    回覆刪除
  5. 都好可愛呀! 真係非常應節呀!
    [版主回覆10/30/2008 13:18:00]都係貪得意整, 真係至在應節

    回覆刪除
  6. 好得意呀!我都唔夠時間整呢....送兩粒過嚟俾我好喎
     Happy Halloween
    [版主回覆10/30/2008 13:17:00]謝謝呀! 我屋企剛剛有齊材料, 只係買個南瓜,就整左24粒, 都好快手, 諗下佢吖..  
    兩粒, 夠唔夠你攝牙? 送兩個真南瓜咁就差不多
     
     
     

    回覆刪除
  7. 好嘢,聖誕會收到LYRIC做既禮物,好開心吖!多謝你呀!
    [版主回覆10/31/2008 10:01:00]唔好客氣, 你唔好嫌棄就得勒

    回覆刪除
  8. 好得意啊!
    [版主回覆10/31/2008 10:01:00]多謝!

    回覆刪除
  9. 好cute呀!我正諗緊明天用南瓜做甜品呢!
    [版主回覆10/31/2008 10:00:00]做咩甜品呀? 我都仲有南瓜淨低!

    回覆刪除
  10. 好應節呀~ 南瓜曲奇未食過喎, 好特別咁喎...買到南瓜今晚就開工!!!
    兩張相都好靚呀, 不過halloween都係黑色襯啲
    [版主回覆10/31/2008 10:00:00]係呀, 想應下節嘛! 你整完之後記住話我聽喎! 我都覺得黑色襯d哩!

    回覆刪除
  11. 你整ge都一樣咁可愛呀
    唔知味道如何呢?
    [版主回覆10/31/2008 09:56:00]多謝!!
    味道好香甜, 嘻嘻

    回覆刪除
  12. Thank you. Lyric
    我之前就看過flowerbee 的食譜,感謝你的小貼士。
    昨天做了,我用的是西式的南瓜(圓的,市場上還有中式南瓜,是長形的),做出來顏色很橙
    不過唯一的缺點就是,我放太多玉桂粉了…顏色有點黑。我想我是誤解你的"一小匙",我想你是指1/4 tea spoon吧…我放了1 tea spoon..顏色太黑,玉桂味道太重
    [版主回覆10/31/2008 09:56:00]客氣勒!!  大家分享下都好開心哩!
    喔, 原來用西式南瓜會橙d架? 好!! 我下次試下先!
    玉桂粉, 我其實都好隨好, 一小匙, 約1/2茶匙咁上下, 但其實都無特別量度。

    回覆刪除
  13. Hi, Lyric
    又是我Erica...為了分享我使用的南瓜品種和做出來的顏色,今天特地作了佈落格,今剛剛才開張,以後會多多貼上作品。可以參考一下我用的南瓜品種和顏色哦。

    回覆刪除
  14. 哈,不好意思,我的部落格是台灣的yahoo,我按了回應上自己的名字進去竟是香港yahoo 的,裏面竟空白的,待我搞定了再留下部落格網址,分享我用你提供的食譜及貼士作出來的成果。

    回覆刪除
  15. 你個曲奇已經好吸引啦
    [版主回覆11/05/2008 21:16:00]客氣客氣哩!

    回覆刪除
  16. 你個南瓜巧靚呀!
    [版主回覆11/05/2008 21:16:00]多謝!

    回覆刪除