2008年6月5日 星期四

咖啡戚風蛋糕 (一)

咖啡戚風蛋糕 (一)

image

咖啡味道好開濃喔!

動手做一個, 下午茶時享受, 就是最好不過的事情!

蛋黃40g (不要用多少隻來衡量, 因為超市的大蛋跟小蛋, 或街市裡買到的蛋, 蛋黃重量亦有分別, 可以相差每隻10g之多, 我測試過, 嘻嘻image), 砂糖40g分三次加入蛋黃內拌勻。每次加入砂糖, 都要充分拌勻後(用攪拌及擦底方式混合),待砂糖與蛋融合, 才可再加入餘下的! 否則, 加入水份後, 未融合的糖會很容易沉底, 影響成品的口感!

image

待全部砂糖加入, 又與蛋黃好好混合後, 面糊會濃稠一些, 但切勿過份打發!

狀態如下片段;

然後, 一口氣將40ml的沙拉油加入。初時會有分離現象, 但很快便混合好好。

image

再加入80ml的咖啡及一大匙的咖啡酒拌勻。

image

現在的狀態是稀稀, 水水的:

因Yahoo每篇只可放兩段短片, 欲知後事如何, 請看咖啡戚風蛋糕(二)..

6 則留言:

  1. 咁厲害,可以邊整邊拍片…我就顧唔到咁多了…

    回覆刪除
  2. 好叻呀...

    回覆刪除
  3. 又係一個字....."正" , 不如你試整焦糖戚風啦!

    回覆刪除
  4. 多謝分享 ! 我都要試試 !

    回覆刪除
  5. 嘩, [你是最好的, 你知道嘛]
    我四維上網/買書都唔能夠令我自己明白真正的應有的狀態, 好在有你.
    [版主回覆07/18/2008 20:22:00]乜我真係咁好咩...  但...唔好愛上我喎! 我嫁左勒

    回覆刪除