2008年11月25日 星期二

倒模朱古力~榛子餡

倒模朱古力~榛子餡

image

又來朱古力哩! image

心形模加心心轉印紙, 好喜歡啊!

內餡呢.. 是榛子餡和近期最愛的Butter Crunch Toffe。今趟介紹自製榛子餡, 簡單得不得了!!

榛子粉 50g

朱古力 75g

冧酒 1茶匙

做法: 榛子粉用攪拌機打成蓉, 和用熱水坐溶的朱古力混合, 再加入冧酒, 即成

還有一個複雜些的做法, 將原粒榛子去皮, 在煲內放入砂糖及水煮溶後, 加入榛子製成焦糖榛子, 再放入攪拌機內打蓉, 然後和朱古力混合…. 但出來味道跟上面簡單的方法差不多哩! 所以在此都不多作介紹!

image

11 則留言:

  1. 嘩, 好好味喎, 仲要心型..
    [版主回覆11/26/2008 14:04:00]謝謝!

    回覆刪除
  2. 榛子味加上旋風紋, 令我想起細個時食的旋風朱古力
    [版主回覆11/26/2008 14:03:00]旋風朱古力<--- 好熟喎...但諗唔起係點樣..

    回覆刪除
  3. 愛吃愛旅遊的陳小姐2008年11月25日 下午5:08

    好有"心"好靚呀, 送比朋友very good呀....
    [版主回覆11/26/2008 14:03:00]話咁快就比大爺食哂!

    回覆刪除
  4. 今次張心心紙真係靚好多喎!
    [版主回覆11/26/2008 14:02:00]襯過之前個張好多!!!

    回覆刪除
  5. 今趟介紹自製榛子餡, 簡單得不得了!!
    只係調温巳够玩死我喇>.<
     
    [版主回覆11/26/2008 14:02:00]你有無去上堂? johnnny教得好好架!

    回覆刪除
  6. 你個心心模整出黎D朱古力好靚呀,係邊度買GA
    [版主回覆12/06/2008 21:38:00]上海街買的, 好似係陳枝記定隔離個幾間咁上下

    回覆刪除
  7. Lyric老師想請教一下, 我上次做倒模朱古力時D朱古力痴住晒個模, 拍極都跌唔出, 唔知知唔知咩原因呢? 同埋當調温後要點樣KEEP住佢30-32度呢? 上堂同屋企好唔同! 想問多樣... 你用邊款温度計呢? 我只用幾十蚊那些, 但感覺唔係好準同唔方便, 所以想買過呀, 麻煩晒~ 
    [版主回覆01/07/2009 13:21:00]朱古力痴住晒個模<-- 我覺得係你調溫唔ok
    同埋當調温後要點樣KEEP住佢30-32度<--- 我調兩次溫
    你用邊款温度計呢<-- 電子溫度計, 都係幾十蚊
     

    回覆刪除
  8. 我o個個溫度計係有支銀色鐵, 個頂有個圓形圈睇温度, 但度數只係20-100度, 我感覺佢唔係好準, 等我再試下先, 下次再話你知成唔成功丫~ ^^

    回覆刪除
  9. 吾知榛子醬代替粉又得吾得NE?
    [版主回覆04/25/2009 09:53:00]得! 但份量要調過喎!

    回覆刪除
  10. lyric,
    我想問下上面個榛子餡食譜可以整到幾多粒鑽石模既朱力呢..??
    我睇到你lee個食譜好耐....都係入左to-do-list, 仲未開工呀...
    而家好想整呢.....

    回覆刪除
  11. 請問榛子粉點打成蓉?

    回覆刪除