2008年11月21日 星期五

倒模朱古力, 再來!

倒模朱古力, 再來!

image
噢! 這是我最喜歡的朱古力模, 但卻用了一張最不討我喜歡的轉印紙! image
 
通常我都會在二德惠買轉印紙, 因為方便嘛, 很近工作的地方, 但來來去去都是幾款圖案。
 
不是要很特別的款式, 只是想轉換一下, 有點新鮮感哩!
 
早幾個星期, 看見有朱古力調色班, 內容包括自製轉印紙, 我二話不說立即報名!!!
 
可惜….. 那自製的轉印紙做法, 跟我心中所想的有很大差別, 原來現成買回來的要用絲網做, 一般不能自製。而我這堂所學的做法, 是用掃去畫或者用牙刷刷彈等, 來做出些抽象點的圖案。
 
旁邊不規則的, 就是我的自製轉印紙。中間那東西是老師示範的其中一種裝飾。
image
 
我居然忘記帶相機, 結果用手機在堂上拍了些爛照image
image
 
image
 
image
 
不過, 那堂還是值得上, 很用心教, 而調色運用其實亦很有趣。我還問了一些朱古力調溫問題, 雖然被他揶揄了一句: 我上堂時有教咕喎! (哎呀呀~~~~ 有時也會忘記哩!image) 但他仍是講解給我聽喔!image
 
剛看到他開煮餡班, 雖然我跟食譜書去做都會煮幾款餡, 但還是很想上一課呢! 創意西點教室
 

10 則留言:

  1. 好靚呀!!
    [版主回覆11/22/2008 22:29:00]謝謝!

    回覆刪除
  2. 妳說的是Johnny san!妳仲洗乜問調溫問題呀,妳都識啦,而且仲整得好好喎!
    [版主回覆11/22/2008 09:07:00]唔係架! 我真係仲有疑問架! 好似: 問佢, 第一次放大力代替細粒朱古力得唔得<---呢樣我真係唔記得左佢講乜, 所以都係抵比佢話
    還有呢...我仲問佢,  點解好多書都教人, 好冰水坐古力都調溫, 跟住又升溫, 有d又用雲石..咁..點解亞蛇教個方法又唔洗又升又降又升咁...  問一問, 又解開左我小小疑團囉

    回覆刪除
  3. 你仲問調溫, 抵比亞sir話你
    [版主回覆11/22/2008 09:00:00]我其實係問佢, 第一次放大力代替細粒朱古力得唔得.. 結果比亞蛇話囉
    仲有我做倒模要做兩次調溫, 第一次係倒外殼時, 第二次係封底...仲有..唧完餡後, 放入冷氣房, 再取出封底時, 個模太凍, 未刮去多餘朱古力, 個底都凝固勒, 咪又問下亞蛇d小技巧囉...唉...仲有呀...見亞蛇用風筒吹番熱d朱古力, 但又唔知吹幾耐喎..咪又請教下佢囉..我試過一吹就吹得過哂龍, 結果咪做出來起哂白點..............  

    回覆刪除
  4. 愛吃愛旅遊的陳小姐2008年11月22日 下午1:04

    其實你已經做得好好架喇... 見到你既製成品, 我都好想上堂學呀!
    [版主回覆11/22/2008 22:28:00]咁你就要快D報名勒, 手快有手慢無哩

    回覆刪除
  5. 其實我想學好久了......但總夾不到時間啊!!
    [版主回覆11/24/2008 22:59:00]盡量就啦, 好值得學哩!

    回覆刪除
  6. 問la  ... 問la .... 唔明就要問
    最多比佢好nice咁  
    我都想上煮餡個班呢
    [版主回覆11/24/2008 22:59:00]你又上呀? 我報左, 但未覆有無位哩....

    回覆刪除
  7. 我上過堂,但係仲未夠膽係屋企自己做,太大工程喇!
    [版主回覆11/24/2008 22:58:00]小小地, 做一個模份量, 會容易D控制

    回覆刪除
  8. 你都整得好令喎,攪到我見到都想食 tim,唔知下次唔會唔留番 d 比我試o下呢 :))
    [版主回覆11/24/2008 22:57:00]話咁快就派哂勒!

    回覆刪除
  9. 果然將轉印紙唔係好襯粒心心朱古力, 但係一d都冇損佢的靚仔樣
    朱古力調溫......我諗唔學過都唔會識。睇黎我都係要乖乖地去上番堂咯!
    [版主回覆11/24/2008 22:57:00]要快D報呀, 好搶手架!

    回覆刪除
  10. Lyric, 多謝你提供既食譜呀, 我都整左喇, Thank you
    http://hk.myblog.yahoo.com/blythejewellery/article?new=1&mid=1200
    [版主回覆11/24/2008 22:56:00]客氣客氣, 你整得好好呀!!!

    回覆刪除