2008年7月15日 星期二

黑芝麻戚風蛋糕

黑芝麻戚風蛋糕

image
在晚上照相, 總是怪怪的!  幸好, 自製黑芝麻醬做成的戚風仍是好吃!image

8 則留言:

  1. 黑芝麻醬,自家製? 咁就犀利啦 !
    [版主回覆07/15/2008 19:31:00]都係來來去去炒下, 磨下, 煮下咁, 好普通, 沒有特別啊!

    回覆刪除
  2. 你呢陣風係吹得最長喇
    [版主回覆07/15/2008 19:30:00]仲未吹完... 有排吹! 遲d攪個"想和你吹吹戚風"聚會先!

    回覆刪除
  3. 我又來了 約埋我一齊我吹吹戚風喎
    [版主回覆07/16/2008 12:30:00]好呀! 不過收集下意見先... 喜歡咩味道的戚風?

    回覆刪除
  4. 芝麻醬都自己整? 勁呀 ! i just make a 芝麻芝士餅, visit my blog when u have time la  thank you i got your mobile la
    [版主回覆07/16/2008 12:32:00]其實好簡單, 好似整芝麻糊咁!

    回覆刪除
  5. 要自己種黑芝嗎 ?  你真說簡單
    [版主回覆07/16/2008 12:32:00]如果有塊地......... 都會種

    回覆刪除
  6. 怎樣自製黑芝麻醬?有食譜嗎?
    [版主回覆07/16/2008 12:38:00]噢! 其實很簡單, 芝麻炒香, 待涼, 然後芝麻加水放入攪拌機磨至細滑, 用煲魚袋過濾, 放入煲內煮至喜歡的稀杰度, 再有點口感, 加點過瀘的芝麻渣, 再吃點, 要加栗膠及砂糖, 最後加少許牛油, 即成

    回覆刪除
  7. 芝麻戚風蛋糕超級芝麻香呀!!!

    回覆刪除
  8. 黑芝麻醬都自已做!佩服呀!

    回覆刪除