2008年7月21日 星期一

抺茶豆腐布丁配紅豆花

抺茶豆腐布丁配紅豆花

image

告訴你, 主角不是抺茶布丁! 而是布丁上的紅豆小花!

早早的就浸了紅豆, 想著待和大爺看電影蝙蝠俠後, 回家即可以製作。

怎料, 七時半開場, 看罷回到家已是十時半 image

最令我忐忑的, 除了已經是太晚去作紅豆小花外, 還有的是這齣電影!

蝙蝠俠! 可能我之前沒有看電影預告和影評, 所以預期內容是正義朋友打壞人, 就算不是大團圓結局, 也是個很正面的結局! 噢! 今趟可不是!

那個小丑啊! 真的很"醜", 我還怕晚作惡夢!

蝙蝠俠, 戲裡仍是正義的, 但最後是有點負面, 有點悲!

我怕看負面的戲, 對人性價值的負面, 對社會的負面…我不喜歡看! 個人喜好吧!

我愛看悲傷愛情片, 因我易哭, 愛哭! 尤其當工作有點壓力時, 生活有點納悶時, 看一齣, 哭一遍, 心裡積的腦裡轉的, 像是釋放了, 解開了!

也愛看恐佈片 image, 即是鬼片, 基督徒不應該看太多, 但我就是愛看, 不太好, 所以看小了許多!

談回我的紅豆小花! 雖然回家已是十點多, 但結果我還是照樣作! image

紅豆浸了幾句鐘, 浸透了, 不錯啊! 立即拿倒入煲內, 淨取時間, 去洗澡! 一小時後………

像紅豆沙般了! 倒出來, 用篩過濾去除豆皮, 這是極度費時的工序!

爺! 紅豆餡很滑溜喔! 辛苦的成果! 值得!

立即放入煲內, 炒紅豆餡, 加點糖, 炒呀炒, 沒有水份, 乾身但軟滑的狀態, 成功!

待涼, 包好, 放入雪櫃!

今早起來, 立即取出紅豆餡, 在每杯布丁上擠朵紅色小花, 親愛的同事們, 一人一小杯, 很好的下午茶點心! 愛死了! image

image

8 則留言:

  1. e................
    你唔整戚風啦?
    不過你唔整戚風,整其他野都好靚呀
    好味添呀
    哈哈
    [版主回覆07/22/2008 21:04:00]點會唔整戚風呢! 呢排天氣太熱, 暫停開爐降降溫先!

    回覆刪除
  2. 吃布丁同時,伴隨著紅豆的甜味,又是另一種享受.
    [版主回覆07/22/2008 21:04:00]抺茶跟紅豆, 是絕配!

    回覆刪除
  3. 抹茶配紅豆好味道~
    [版主回覆07/22/2008 21:05:00]十分同意, 舉腳贊成!

    回覆刪除
  4. 我老豆比叫我咪開爐住呀
    哈哈
    [版主回覆07/23/2008 23:06:00]真係熱到~~~~

    回覆刪除
  5. 紅豆都自己炒....... 利害呀~~~~
    [版主回覆07/23/2008 23:06:00]我好鐘意自己炒豆沙餡!

    回覆刪除
  6. 哈哈....今期到豆花風喇! 我整過一次整唔到呀, 都唔識凝固嘅
    [版主回覆07/23/2008 23:05:00]太熱了, 開爐會更熱啊~~~會暈低都似..
    布丁方面, 原食譜則用魚膠粉, 我就用魚膠片, 用了2片, 共10克, 就會凝固! 試多次啦,  真係幾好味呀!

    回覆刪除
  7. 做你同事真有口福~

    回覆刪除
  8. 唔係呀 ...........紅豆餡都自己整........你真係好勁呀....... 整紅豆餡要落幾多糖ka?? 我今日整左抺茶布甸呀, 不過d魚膠粉好難溶既, 有咩方法呀?魚膠片好d咩?

    回覆刪除