2008年7月13日 星期日

Mokuba絲帶

Mokuba絲帶

image

喜歡緞帶繡的人, 相信對Mokuba這個絲帶品牌, 絕對不會陌生吧!

以往, 我都是走到位於灣仔的"裁縫舖"買, 要5塊錢一碼!!! 好不昂貴喔! image

幸好, 有豐富經製衣經驗的大爺, 帶我到深水埗一家專賣日本製衣配件的店子, 這裡賣的, 都是一大卷原裝Mokuba絲帶, 只是買十碼, 就可以有批發價!

批發價要多少錢?

哈哈, HK$1.1/碼!! image

另外, 在汝洲街看到有一家也是賣Mokuba絲帶, 但是一小包獨立包裝, 要20塊錢一包, 有5米 (即約5.5碼), 也不便宜!

下面的, 也是在深水埗買, 是大陸製, 1塊錢一碼, 相信是POLYESTER的物料, 所以繡出來花樣很挺身, 但因為較為厚身, 會難穿過布料, 繡起來有點吃力, 可是效果不錯!!

image

12 則留言:

  1. HI第一次到訪, $1.1/碼好平,我正需要買呢,是否可用來刺繡我絲帶呀?可詳細告知地址嗎?謝謝!
    [版主回覆07/15/2008 19:41:00]沒有詳細地址, 大爺都是估估下帶我去到!但其實汝洲街成條街都係, 好多間都有繡花絲帶賣, 要落去行一下, 看看那間的顏色自己喜歡多點!

    回覆刪除
  2. 好平丫~
    咁幾時可以睇您的作品,好期待...
    [版主回覆07/15/2008 19:38:00]我努力中...... 希望快d完成!

    回覆刪除
  3. 等待你的傑作呀
    [版主回覆07/15/2008 19:37:00]真係要等等................. 做得蛋糕來, 又做唔切刺繡... 突然想學分身術!

    回覆刪除
  4. D 絲帶顏色都好靚
    [版主回覆07/15/2008 19:36:00]望落都好舒服!

    回覆刪除
  5. 作品 作品 作品 作品 作品 作品 作品
    快D 快D 快D 快D 快D 快D 快D 快D
    脛長 脛長 脛長 脛長
    [版主回覆07/15/2008 19:36:00]刺繡比起做蛋糕還是費時, 請等等.................................................

    回覆刪除
  6. 我都好想買呀!有冇地址可以提供呀?謝謝!
    [版主回覆07/15/2008 19:35:00]其實, 汝洲街一帶十間有八間都有絲帶賣, 一行入去汝洲街成條街都係, 勁多款式, 真係要視乎你喜歡那些款式! 要去逛一逛!

    回覆刪除
  7. 可以介紹我嘛?最近愛上用絲帶的包裝。

    回覆刪除
  8. 可以介紹俾我嘛?我最近愛上用絲帶包裝。
    [版主回覆07/15/2008 19:35:00]其實, 汝洲街一帶十間有八間都有絲帶賣, 一行入去汝洲街成條街都係, 勁多款式, 真係要視乎你喜歡那些款式! 要去逛一逛!

    回覆刪除
  9. 我想去有得批發賣Mokuba絲帶個間,可唔可以介紹下?
    [版主回覆07/16/2008 12:43:00]都是汝洲街, 店子名稱我自己也沒有記下, 那間顏色好一點就走去買, 其實一行入汝洲街就好易找到, 有幾間都有賣MOKUBA絲帶, 只是那間顏色你喜歡多點!!

    回覆刪除
  10. Mobuba 呢個牌子自己做乜做D乜,但佢地 supply Chanxel, LX, 等大牌子做佢地D衫! 我之前做鞋時 Juixy Country 用佢地D絲帶,一對鞋淨係個蝴蝶 個 cost 已經 over USD 1.00,仲未計要係 New york 同日本訂過黎! 不過佢地D絲帶真係好靚!我見到佢地本 swatch 都開心!

    回覆刪除
  11. 我昨天去"汝洲街"問了幾間,唔係沒有就話要一卷(即一100碼)才可以平。
    妳就好啦

    回覆刪除
  12. 你好呀,起刺繡書到知道mokuba依個品牌,
    所以就周圍搵邊到有得買。
    想問下,依間果間日本製衣配件舖仲起到嗎?
    以你所知,淨色既絲帶佢有齊100色嘛?
    [版主回覆04/05/2009 11:29:00]唔係只有刺繡絲帶, 但而家製衣唔係幾興刺繡絲帶, 所以都係好多色, 但行過幾間舖, 有間賣大陸絲帶, 質地OK, 幾好繡, $1碼, 你去深水埗行下, 好多寶發掘到!

    回覆刪除