2008年7月31日 星期四

豆腐戚風蛋糕

Almond chocolate cookies

image

又來我的拿手曲奇!

我喜歡吃, 大爺更愛吃! 留一點在家裡的零食罐內, 其餘的, 包裝了十多份, 分給同事們吃!

食譜: 按這裡

本來打算做杏仁瓦片, 因為有位舊同事整了多次都不太成功, 所以想拍一段製法短片給她, 但焗完曲奇已經熱得半死, 最後還是放棄了, 找天清閒點才拍吧!

12 則留言:

  1. 咁要重豆腐味咪要落好多囉
    [版主回覆08/01/2008 13:52:00]唔可以再落豆腐了, 面糊太重...

    回覆刪除
  2. 你整的戚風好鬆軟啊........我整極都吾成功呢....唉!
    [版主回覆08/01/2008 13:52:00]唔係呀, 你都整得唔錯呀!

    回覆刪除
  3. 你試下好似肥媽咁, 用d 野"責"下件豆腐, 等佢出左d 水, 再量 200g入去, 睇下會唔會好d
    [版主回覆08/01/2008 13:51:00]都唔關事, 應該係蛋味太重, 蓋過了淡淡的豆腐味..

    回覆刪除
  4. 嘩...加左成200g都唔夠呀?!
    [版主回覆08/01/2008 13:50:00]咪係囉....

    回覆刪除
  5. 你覺得唔關事..咁就唔關事lu...

    回覆刪除
  6. 豆腐呀豆腐
    軟綿綿ge感覺
    好想食呀~~~
    [版主回覆08/02/2008 17:33:00]有無試下整下咁?

    回覆刪除
  7. 永遠都係咁鬆軟 正 ~
    [版主回覆08/02/2008 17:33:00]食落仲正!

    回覆刪除
  8. 無整到呀
    我好想整
    不過老豆話唔好整喎
    好熱喎
    哈哈

    回覆刪除
  9. 清淡的豆腐戚風蛋糕好健康

    回覆刪除
  10. maybe use the vitasoy 'shan shui' tofu + vitasoy 'shan shui' soya milk ga taste good.

    回覆刪除
  11. 之前也做過,還用上絹豆腐
    仍覺得蛋味太重蓋過豆腐味
    會不會淨用蛋白會更好?
    [版主回覆11/20/2008 11:00:00]淨用蛋白<-- 口感會唔同噃.

    回覆刪除
  12. 我都整左喇~ 水改左用豆漿, 加左50g麵糊唔夠稀…成品同唔係超q潤既差唔多 另外想請教一下, 我用90g水整左個原味, 外面墜度皺皺地係咪出左咩問題?

    回覆刪除