2009年4月29日 星期三

玫瑰花~茶杯墊

玫瑰花~茶杯墊

image

家裡的電腦壞了, 待了差不多一星期, 現在才可以寫網誌哩!

緞帶刺繡中, 我最愛玫瑰花圖案, 繡了一個茶杯墊, 很可愛喔! 收禮的人也很喜歡它哩!image

image

image

13 則留言:

  1. Hi first time to see ur blog ur dip mat is sooo pretty and of course if i receive sth like this DIY , which is very special !! Nice work
    [版主回覆04/30/2009 11:20:00]Welcome and thank you ar!

    回覆刪除
  2. 好靚呀!! 我一定整唔到~~~~~
    [版主回覆04/30/2009 11:19:00]點會哩! 唔難架, 好快手咋, 睇書就會哩!

    回覆刪除
  3. 你好 你繡的好靚
    [版主回覆04/30/2009 11:19:00]跟你相比, 我呢d只不過係BB班哩!

    回覆刪除
  4. 巧靚啊
    [版主回覆04/30/2009 11:18:00](Empty)

    回覆刪除
  5. I like it
    [版主回覆04/30/2009 11:15:00]ME TOO!

    回覆刪除
  6. 好似冇一樣嘢難到你咁喎, 朵小玫瑰繡得好靚呀
    [版主回覆04/30/2009 11:49:00]唉呀呀~~ 唔係架!! 之不過跟書學, 其實真係好簡單咋! 你有興趣, 我比D圖你睇, 一睇你就明架勒!

    回覆刪除
  7. 蕭阿蓮之蕭家廚房2009年4月30日 上午11:44

    嘩, 好靚呀...

    回覆刪除
  8. 怪不得..... 咁靜局啦!

    回覆刪除
  9. wa...我最鍾意玫瑰花了!
    你真係好勁!
    btw,我整過一次原味chiffon ok了...多謝你的解答呢!=]
    不過,可以你的chiffon模係邊到可以買到架?因為我都想買一個可以拆底既chiffon模...不過搵唔到呢...
    [版主回覆05/01/2009 18:29:00]戚風模在各烘焙材料店都買到, 例如二得惠..

    回覆刪除
  10. 玫瑰花我最鍾意,你係用咩書學整呢?我都想試下整啊!
    [版主回覆05/02/2009 10:42:00]去書局看看吖, 好多緞帶繡書, 本本都會教架, 因為玫瑰花都係基本繡法, 我有兩本書, 一本係花卉刺繡集錦, 一本係基礎刺繡, 兩本風格都唔同, 你去書局看看, 睇下邊本啱手水!

    回覆刪除
  11. ^~^真係好靚呀!!勁~!

    回覆刪除