2009年4月30日 星期四

蘋果綠茶戚風蛋糕

蘋果綠茶戚風蛋糕

image

image
image

又來戚風喔! 新口味, 茶味很淡, 可能只用了一個茶包關係。

但不要緊呢, 因為口感仍是超Q潤哩!

蛋黃 40g

砂糖 40g

沙拉油 35g

蘋果綠茶 100g (茶包加熱水浸泡後待涼備用)

冧酒 1大匙

低筋面粉 80g 

蛋白 160g

砂糖 30g

1) 蛋黃加砂糖40g充份混合, 加入沙拉油, 茶和酒拌勻加入, 篩入粉類混合

2) 蛋白和砂糖30g打發至濕性發泡, 和1)混合, 倒入17cm模內170度焗40分鐘, 倒扣至涼或過一晚脫模

5 則留言:

  1. 噢, 你又來戚風~ 我剩了大半個日本南瓜, 放假可以做南瓜戚風~ haha
    我看過你post的南瓜戚風食譜, 點解水份要少了一半得40g 的?是因為南瓜會出水嗎?
    [版主回覆04/30/2009 14:17:00]南瓜先隔水蒸淋, 去皮後, 壓成蓉, 會有好多水份出架, 所以40g水差不多, 當然你可以看情況再自行調較, 但留意噃, 食譜已用了160g南瓜蓉哩, 水份不可太多喔!

    回覆刪除
  2. 呢個味好 refreshing 啊!

    回覆刪除
  3. 不好意思, 我是戚風新手, 我用八吋模照著您的食譜做, 在爐(家用26L)內明明很美, 但出爐倒扣不久便扁塌.....很失望呢! 請問為何會這樣呢?
    [版主回覆05/24/2009 13:52:00]出爐倒扣不久扁塌<--- 係咩意思? 出爐幾耐之後呢? 有無相?
    還有, 食譜是for 17cm模的

    回覆刪除
  4. 出爐倒扣五分鐘便扁了, 無相, 因為很失望. 我的模是有二德惠買, 佢寫住八吋, 但我用尺度下個底, 只有18cm呢!
    [版主回覆05/27/2009 12:26:00]戚風出爐後係會縮, 但你話扁左, 我唔知點扁發, 你又無講詳細做法... 又無相. 好難答你噃!

    回覆刪除