2009年4月22日 星期三

劉德華?!!!




吓!!!!!!!!!!!!!! 劉德華?!

哦!............ 榴的華 ~ 榴槤的精華!

剛上月的泰國旅遊時, 順道見客人, 他給我的禮物!

很好吃喔, 是100%榴槤, 但是乾的, 脆的, 那朕榴槤味十分強勁!! 吃罷一粒後, 半小時內絶不能張口對著人家說話喔!

家附近的泰國食品店, 原來也有售, HK$39一包! 又買了一包!




真空, 急凍, 乾燥! 原汁原味!




一瓣瓣的榴槤肉, 很滿足!







還有一樣泰國食品, 我在泰國時每天都吃, 就是"皇帝芒"




近來很多水果店都有售, 很方便買到!

它不是象牙芒呀! 它的口感是脆的, 清清甜甜!

每一個都像石頭的硬! 用去皮刨, 刨去外皮, 然後切開一條條粗條來吃!

泰國人喜歡點梅粉或蝦醬, 但我就是單單的吃它, 勁愛哩!

這個水果, 是數年前在泰東北教會短宣時, 當地人介紹吃的, 是十分地道!

13 則留言:

  1. 呢個榴槤乾真係好好食呀

    回覆刪除
  2. 個皇帝芒咁青會唔會好生(唔熟)?
    [版主回覆04/22/2009 13:23:00]係咁青架, 係脆身, 清甜, 好好味!

    回覆刪除
  3. Mee ...... MeeMoreMore2009年4月22日 下午3:08


    真係很好食的嗎??

    回覆刪除
  4. 好介紹,等我買黎試下先~

    回覆刪除
  5. 呢幾年…每到芒果0既季節 我屋企就一定會有皇帝芒食 我都超愛食呢隻芒果……有芒果味得黎仲好清甜~~ 想像唔到點蝦醬係咩味

    回覆刪除
  6. 愛吃愛旅遊的陳小姐2009年4月23日 凌晨2:52

    呢個榴槤乾我都有買比d 榴槤迷食呀, 佢地都話好正... 不過價錢都唔平呢...! (因為通常好快比人ko晒... )
    [版主回覆04/25/2009 09:53:00]係呀, 都幾鬼貴!

    回覆刪除
  7. 佢地又幾識改名喎!

    回覆刪除
  8. 唔係呀化 … 劉華係我偶像黎架bor, 點解變左做榴槤精華 ?

    回覆刪除
  9. 榴槤乾?? 係咪泰國舖就有架? 我都想試下!   我試左你個榴槤戚風食譜, 好掂呀, 勁香榴槤味...good good~ ^^

    回覆刪除
  10. 個名幾簡潔喎  食完一日內都唔好同我講嘢
    即係泰式沙律嗰隻芒果呀? 

    回覆刪除
  11. 我家得我一個食 榴槤!!! 所以有時都不知買不買好來食呢!
    [版主回覆04/25/2009 09:52:00]咁食呢款乾榴槤, 味道超正, 又可以幾時食就幾時食!

    回覆刪除
  12. 你好, 我食過呢隻榴槤乾呀, 好味好味!! Jusco有時做泰國節會有得賣架!

    回覆刪除
  13. It is dogged that does it.
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除