2009年1月9日 星期五

食物風乾機~水果篇

食物風乾機~水果篇

image

自從上次的烙印玩具之後, 沒有敗家已經有一段日子…image

昨天生辰, 就給自己一個大藉口去敗家!!image

曾經在CITY SUPER見過番鬼佬的食物風乾機, 很吸引喔image, 但要四千多元一部, 還有機身又頗大…image

無意中, 發現了一部台灣製的風乾機, 好像都不錯哩! 於是四出打聽後, 就在這裡http://www.erx.com.tw/shop/list.asp?ProdId=0794 訂了!! 價錢已包運費, 折合港幣約七百多元!

這家店的網絡服務員很好呢, 我刷了幾次卡都不成功, 而他一路密切跟進我的個案, 最後完成交易後, 貨品就立即寄出, 我第二天下午已經收到了!!!! 挺快喔! image

它和四千多元那部的分別, 簡單來說就是: 沒有溫度調較, 溫度是單一85度, 也沒有時間掣, 要運作就開, 停止就關機, 就是這樣簡單!

那效果呢? 我很滿意喔!! 我做了水果乾, 它們的原色和果味, 保留得很好呀!! 色澤鮮艷, 味道香甜突出! 這批水果乾約乾了6-7小時。

士多啤梨乾!! 很特別哩!!! image乾後顏色鮮紅, 還可看到上面的白子籽, 味道..就是士多啤梨味呢!

image

鳯梨乾! 效果一樣好! 下趟要切厚一點, 吃起來就更痛快喔!image

image

芒果乾! 跟在街上買來的, 味道還要好呀! 只是切片略嫌太薄哩!

image

蘋果乾!

image

蘋果切片在風乾中!

image

38 則留言:

  1. 好好玩咁喎 ...咁好唔好食先
    [版主回覆01/10/2009 08:56:00]勁好食!!! 同街買的水果乾, 簡直係天同地呀!

    回覆刪除
  2. 嘩好正呀,會唔會好食電? 我第一時間就諗起白朱古力士多啤梨,賣好貴咖!
    [版主回覆01/10/2009 08:56:00]食電........................................ 會咩?!! 唔會既, 邊有可能喎! 哎呀... 點解我咩都聽唔到架...? 你頭先講咩話?

    回覆刪除
  3. 愛吃愛旅遊的陳小姐2009年1月9日 晚上10:37

    呢舊野好似好好玩wor... 可惜我諗唔到有咩用途... (對我嚟講, hehe, 因為我唔食水果架...)
    [版主回覆01/10/2009 08:54:00]嘿嘿..... 用途呢...遲d你就知

    回覆刪除
  4. 好吸引呀,我又想敗家
    [版主回覆01/10/2009 08:53:00]敗啦敗啦!!!! 一齊敗家有人陪, 個心好過d!!!

    回覆刪除
  5. 嘩,好鬼死正喎...不過真係幾鬼敗家
    [版主回覆01/10/2009 08:52:00]支持敗家!!!

    回覆刪除
  6. 幾好玩咁喎! 呢d生果乾我鍾意食架!
    [版主回覆01/10/2009 08:52:00]貓姐, 你會唔會都買番部來玩下? 不過你近排大出血喎, c字頭都洗左你唔少啦, 哈哈

    回覆刪除
  7. 我之前都諗過買Citysuper嗰部但係真係幾大部, if only I have a bigger kitchen!
    我老公好仲意食呢d dried mango,唔似普通嗰d super sugar coated,我見係Citysuper買呢種dried mango咁c貴所以都想買部機自已整,我好多年前係外國嗰d夜冷auction見過類似你呢部,最後以AUD$2售出,我嗰時好後悔無出價買到!
    [版主回覆01/10/2009 08:50:00]咁而家上網去台灣訂啦, 真係好好用, d乾果又好鬼正喎!

    回覆刪除
  8. 借問聲 係未只用嚟整乾果
    而唔係用嚟整乾d 蔬菜水果水份架呢 ?
    [版主回覆01/10/2009 08:49:00]睇下佢d成品你就會明架勒: http://www.wretch.cc/blog/cllinbaby&category_id=11066429

    回覆刪除
  9. 哈哈 呢架機器好偉大阿
    有o左佢  可以玩好多東西
    而且可以整好多零食呢
    買得有理   敗家無罪  哈哈  
    [版主回覆01/10/2009 08:48:00]支持敗家! 刺激消費!

    回覆刪除
  10. 好似好好玩咁喎﹗我想食士多啤梨乾呢﹗
    要同你講句生日快樂先﹗心想事成﹗
    [版主回覆01/10/2009 08:58:00]多謝!!
    我都覺得士多啤梨乾特別哩!
    你會唔會都想買番部呀?!

    回覆刪除
  11. 真係幾好玩喎…
    [版主回覆01/10/2009 09:41:00]哈哈, 我勁鐘意玩呀!

    回覆刪除
  12. 好玩呀!好玩呀! 我曾幾何時都好想買架! 不過之前只見有4千銀幾蚊果部賣咋, 真係唔捨得呵! 你呢部真係值得考慮呀!!!!!! 好介紹! Thank you
    [版主回覆01/10/2009 10:56:00]係呀! 好鬼抵玩架!!

    回覆刪除
  13. wow!!!!!羨慕死人咩!正成咁!
    [版主回覆01/10/2009 10:55:00]唔洗羡慕喎, 買番部啦!! 一齊敗家嘛!

    回覆刪除
  14. Hello, my friend Kitty溫馨提示 寒冷天氣警告 ~~ 今晚氣溫下降到"8"度 記得要著多件衫衫衫衫衫衫衫呀 唔好病倒呀
    [版主回覆01/10/2009 10:45:00]係呀, 天氣好凍呀!! 大家都要著多件衫呀!

    回覆刪除
  15. 真係好似好好玩咁啵!真係羨慕死人喇!
    [版主回覆01/10/2009 10:43:00]真係好玩呀, 我諗我呢排都會成日玩, 哈哈!
    你都訂個來玩啦!

    回覆刪除
  16. WA~睇落去真係好好玩呀!!!!好鬼死吸引我呀
    [版主回覆01/10/2009 11:38:00]買啦買啦!!!!

    回覆刪除
  17. 好似好好玩~
    不過睇相好似唔係好夠乾喎﹖﹗
    [版主回覆01/10/2009 11:38:00]好乾呀! 我嫌太乾呀!

    回覆刪除
  18. (Empty)
    [版主回覆01/10/2009 11:38:00]多謝你呀, 老虎仔!

    回覆刪除
  19. 有好大隻魔鬼呀
    [版主回覆01/10/2009 12:15:00]錯勒! 我係一心為你著想, 水果乾..健康嘛

    回覆刪除
  20. 呢個價錢都幾合理有得諗,出面賣D乾果都吾平呀! 芒果乾好味
    [版主回覆01/10/2009 19:12:00]係呀, 自己整又放心D呢...

    回覆刪除
  21. 唔錯喎!
    [版主回覆01/10/2009 19:11:00]係呀, 好好玩架!

    回覆刪除
  22. 個價錢真係抵喎! 真係吸引呀!
    [版主回覆01/10/2009 19:11:00]車厘子小姐, 咁你會唔會買番部玩下哩, 你知啦, 敗家呢D野... 一齊敗先無咁內疚架嘛!

    回覆刪除
  23. 部機唔錯喎~!!!!整完之後拿來整裝飾都得

    回覆刪除
  24. 成品好吸引,價錢都好抵!一定好好玩,好羡慕!

    回覆刪除
  25. 嘩...好似好好玩甘呀!!! 你肯定遲啲又有新菜色呢!!!

    回覆刪除
  26. its interesting but i prefer to eat the original one!

    回覆刪除
  27. 前排有段時間都動搖過想買的,好彩最後懸崖勒馬,嘻嘻!因為買之前要預先同自己諗些不要買的理由啊!以免後悔,所以依家免疫啦.

    回覆刪除
  28. 睇落好好玩啊! 自己整既好味好多,因為全天然,冇再加糖,健康又好味!

    回覆刪除
  29. 好利害呀!! 我都係第一次聽有咁既機咋..............我好out 呀 ^.^

    回覆刪除
  30. 真係見到都流晒口水!

    回覆刪除
  31. 唔睇你blog都唔知有的咁特別既家庭電器,水果乾係我最喜歡的零食之一,用部機乾出來的水果乾天然又無加糖精,我諗一定好好味,你o的水果乾整得好靚呀 ^^

    回覆刪除
  32. 哩部機同埋四千幾個部我都有諗過是但買一部......但最後因為未諗掂放係邊,所以又放埋咗一邊無諗住!!!

    回覆刪除
  33. 原來可以風乾啲肉嫁! 我決定.....買!!!!!
    http://hk.myblog.yahoo.com/bear-bobo/article?mid=1558
    [版主回覆01/19/2009 13:05:00]係呀, d人整肉乾比狗食, 有d就整魚乾仔比貓喵食, 自家製, 好健康㗎!

    回覆刪除
  34. 訂咗喇! $700....yeah......
    [版主回覆01/19/2009 20:32:00]你可以整雞肉條比你隻貓貓食, 仲可以整蕃茄乾做包包哩!!!!!

    回覆刪除
  35. 不好意思, 我想問要訂此機是否先行登記為會員才可訂購呀?我是HK人會否接受呢?我好想跟你一齊敗家..haha

    回覆刪除
  36. 哈...我啱啱買咗個封口機XD
    又俾你引到我想買風乾機添~~~

    回覆刪除
  37. 可以整香蕉乾呀,,正

    回覆刪除