2008年8月6日 星期三

杏仁瓦片

杏仁瓦片

image

8號颱風訊號啊!!! 賺了一天假期, 要好好利用!

就來一個杏仁瓦片, 還拍了影片, 拍罷後很累!image

(約做45片, 我只做了一半份量)

全蛋 50g

蛋白 30g

砂糖 200g

低筋面粉 60g

杏仁片 200g (如將杏仁片混入面糊內放雪櫃就要用200g, 但如影片的製法, 先弄好面糊, 再鋪杏仁片的話, 杏仁片100g左右就足夠)

牛油 30g

11 則留言:

  1. 我都好倦
    [版主回覆08/07/2008 23:09:00]我訓左好多個鐘, 訓得多仲眼訓...

    回覆刪除
  2. Sally Ho 莎莉豪2008年8月6日 晚上8:38

    方法2幾好喎
    [版主回覆08/07/2008 23:08:00]但會厚身D.. 不過就方便D..

    回覆刪除
  3. 你被點中了
    http://hk.myblog.yahoo.com/iam-yingyingying/article?mid=861
    [版主回覆08/07/2008 23:07:00]不好意思, 沒有興趣玩這個

    回覆刪除
  4. 影得好pro呀~~~~2個方法都唔錯好好呀~
    [版主回覆08/07/2008 23:07:00]各有各好! 第一個方法會薄D..

    回覆刪除
  5. 我想問, 你咁用心, 我地睇完唔整會唔會對你唔住
    [版主回覆08/07/2008 23:06:00]你地一起做來試, 我梗係開心啦, 不過條片主要係拍比一個朋友仔, 希望佢o岩用!

    回覆刪除
  6. 好好的短片 !但係張相的顏色好似怪怪地....
    [版主回覆08/07/2008 23:06:00]點怪? 我部相機同紫色, 青B綠都係有D色盲..

    回覆刪除
  7. 好心急 , 快 D POST 份量 ….. 正如你所講 , 我可能打到起 ” 筋 ”, 所以整唔成功 , 整到冧晒 , 多謝你段短片 ..THANK YOU VERY MUCH!!
    [版主回覆08/07/2008 23:04:00]嘻嘻! 條片都係為你而拍, 努力呀! 成功要話我聽!

    回覆刪除
  8. 我會跟著你D份量和短片內容去做, 今次應該冇問題......THANKS REALLY!!!成功即刻話你知...........

    回覆刪除
  9. 謝謝妳的短片呀!我又學到新野啦!謝謝!

    回覆刪除
  10. 謝謝妳的短片分享 ^^
     
    嘩! 妳既可用右手攪蛋漿, 又可用左手揸唧袋, 好叻呀! 兩隻手都可操作自如! 我覺得第2個方法做出來的杏仁瓦片比較均勻, 不過如妳所說, 可能會厚身咗~

    回覆刪除
  11. 我今日終於整咗喇, 第一次焗可能時間掌握不太好, 中間都係有D濕漉漉的感覺, 再番焗多5分鐘,就完全冇哂, 不過我覺得太甜, 下次再整就要落少D糖. 

    回覆刪除