2008年8月22日 星期五

紅酒全麥提子戚風蛋糕

之前上載了幾遍的影片, 都不成功!

趁今天有空檔, 上載到youtube!







食譜: 紅酒全麥提子戚風蛋糕

3 則留言:

  1. 你真係好勤力喎,今朝一早整咗曲奇,又出咗幾篇 post,連短片都 load 埋,勁呀!我只係焗左 cheese sticks.....一陣會再做多一個 blueburry cheese sticks...加多一個外賣南瓜狗狗蛋糕,夜晚有時間會再做 cookies....waka...我愛鸚鵡!!!
    [版主回覆08/23/2008 17:10:00]有時放假真係忙過返工, 成日整整整, 跟住又洗洗洗....

    回覆刪除
  2. 多謝你,我跟你呢方法,整有乾果的戚風真的好好多啊!thankssssss
    [版主回覆08/26/2008 19:21:00]真既?! 咁就好勒, 大家都可以享受Q潤好味的戚風!!!

    回覆刪除
  3. cool.. thanks for uploading. You are great!

    回覆刪除