2008年4月13日 星期日

芝麻辮子麥包

芝麻辮子麥包

image

本來食譜是芝麻合桃辮子包的, 但我並沒有按本子辦事, 沒有放合桃, 又將部份高粉改為全麥粉!!

早上醒來, 腦內一閃, “想作包包啊”, 但也想逛上海街的廚具用品! 於是搓好麵團後, 將它放入雪櫃, 然後和大爺就出城去了! 

逛呀逛,…….買了一大堆東西, 敗家~~~

回家前, 到市場買點蔬菜晚餐吃, 看見水果新鮮啊, 又買些水果, 噢!!!! 回家已是下午四時半!

休息一下, 將麵團取出, 在室溫發酵一會, 排氣, 分割, 滾圓, 中間發酵, 整型, 進入最後發酵, 又去準備晚飯! 忙!

吃過晚飯, 洗好碗碟, 又去焗包包…. 出爐啊)))))))))!!! 跟包包照相! 安置好包包, 又跟大爺去健身………….

image

但… 包包真是很好吃, 哈哈!!!

包包在等入爐啊~~

image

11 則留言:

  1. 你今日都過得好充實喲! 我今日又要返學了! 仲要係TEST添...好彩TEST完左了...聽日可以放心去玩喇!!! 哈哈...
    [版主回覆04/19/2008 16:51:00]努力呀!

    回覆刪除
  2. 你條孖辮好靚呀!^_^
    我也想逛上海街啊,很多東西想要買的..但沒時間,唉!
    [版主回覆04/19/2008 16:51:00]我常逛上海街架.. 睇下有無新玩意嘛..!!

    回覆刪除
  3. 好靚喔 ~ 個色都好正
    [版主回覆04/19/2008 16:51:00]全靠蛋液, 先有咁金黃!

    回覆刪除
  4. 整包好似都幾好玩啵...我未敢過包架...
    焗完之後真係好想食
    [版主回覆04/19/2008 16:50:00]你都加入整包包行列啦!

    回覆刪除
  5. 整包真係好開心, 洗嘢又洗得小喎
    [版主回覆04/19/2008 16:50:00]咁又係, 洗小好多!! 最怕整朱古力.. 洗到暈!

    回覆刪除
  6. 我好鍾意睇包包未入爐前既樣,好似光禿禿,白雪雪,脹卜卜,哈哈!
    [版主回覆04/19/2008 16:49:00]出爐又有出爐個樣可愛囉..!!!

    回覆刪除
  7. 嘩!你真係忙得好緊要喎,由早忙到晚,超充實的一天!
    [版主回覆04/19/2008 16:49:00]但好累囉!

    回覆刪除
  8. 近排個個都愛上整包包咁囉~
    [版主回覆04/19/2008 16:49:00]hehe... 係呀!!

    回覆刪除
  9. 曬佐燈,焗完佐個飽點呀?好想見下佢....
    [版主回覆04/19/2008 16:48:00]佢.. 都幾可愛, 係咪?!

    回覆刪除
  10. 個dough好似好moist呀...難唔難造型呢?
    [版主回覆04/19/2008 16:48:00]其實唔係好濕, 之不過我掃了蛋夜才照相, 是錯覺!

    回覆刪除
  11. 包包無得彈啦!!!!你織得咁靚,又焗得金黃~~
    [版主回覆04/19/2008 16:47:00]可以小時紮辮子多, 所以織包都ok, 哈哈..

    回覆刪除