2009年2月25日 星期三

倒模朱古力(with raspberry ganache by Jeffery Koo)

倒模朱古力(with raspberry ganache by Jeffery Koo)

image

剛在星期天的朱古力煮餡班, 將即場煮好的raspberry ganache" 打包外賣"回家, 用了兩個不同模, 相同的轉印紙, 做了兩大盤倒模朱古力, 好味!!

但晚上照的相片, 依舊是很差! 完全看不出朱古力的光澤, 真的想把它換掉, 可惜, 近來都已經很敗家, 怎辦好哩…image

餡料食譜不能公開, 但喜歡煮餡的朋友, 可以多多參考以下網頁:

http://www.worldchocolatemasters.com/en/706

是否好介紹呢?! image 

image

15 則留言:

  1. Thanks for sharing, 真的好介紹呀! 
    包餡都剩好多, 我仲未開工整啊! 妳用Johnny定係古sir既封底手法??
    [版主回覆02/25/2009 20:12:00]係JOHNNY 個封底法! 其實, 我上完佢堂之後, 一路都有修改一下製作過程, 務求做得"乾淨" D 唔好整到周圍都係。
    好似封底咁, 我會預先將轉印紙裁到剛好個模的大小, 當最後一刮時, 多餘的朱古力就只會流在模邊, 用抺刀刮走去, 就好乾淨, 唔會咁易整污糟雪櫃同其他地方, 而裁好轉印紙, 咁張又唔會"FING來FING去"同唔同黏到刮出來的古力。

    回覆刪除
  2. 果然好介紹
    [版主回覆02/25/2009 21:43:00]客氣勒!

    回覆刪除
  3. 衰鬼, 唔記得讚妳個曲奇, 我好鍾意食呀, 係咪提子燕麥曲奇? 好似仲有杏仁粒添, 唔知有無食錯呢?
    [版主回覆02/25/2009 21:43:00]無錯, 係提子燕麥曲奇, 食譜在此: http://hk.myblog.yahoo.com/meowylyric/article?mid=4672

    回覆刪除

  4. 我都好想上朱古力班,不過一直無時間

    回覆刪除
  5. 0的古力好似好好味咁 仲有您個心心模有0的條紋好靚 ~~~~~!

    回覆刪除
  6. 妳都用了金盃條紋模! 兩個模的效果都好好呀! 不過光澤會冇咁好, 加左幾多可可油? 個模有冇黏朱古力呀?
     
    我多用koo sir的封底法, 安全d :p 和不易有氣泡. 我成張檯先舖膠檯布, 操作的地方舖一塊大牛油紙收集脫落的朱古力, 都ok方便.
     
     
    [版主回覆02/26/2009 14:25:00]過光澤會冇咁好, 加左幾多可可油? <--- 5-6% 咋
    個模有冇黏朱古力呀? <- 完全無哩
    封底呢, 我都係用johnny方法, 但裁好轉印紙先封, 所以比"古仔"個方法更乾淨, 嘩哈哈!!

    回覆刪除
  7. EEE~~ 第一張相果個模我都有啊~~ 感覺好高貴呢~

    回覆刪除
  8. 見到你做的朱古力好靚,都好想學做,但如果完全未學過朱古力制作,應該學咩先呢。
    [版主回覆02/26/2009 14:21:00]先上調溫班, 超推介"創意西點教室"

    回覆刪除
  9. 咦...古古力好靚噃! 模型又靚.

    回覆刪除
  10. 轉印紙既效果好好呢,有時間都去學整朱古力!

    回覆刪除
  11. ".... 真的想把'它'換掉...." 你想換'古力'? '相雞'? 定係間'屋' ??

    回覆刪除
  12. 好正咁呀, 本來我對朱古力興趣麻麻, 但個餡好吸引, 因為有raspberry呀

    回覆刪除
  13. 嘩........我入來你處. 貓姐處我都............................ 見到你地既朱古力好美呀. . 我... 唔知幾時先做得到. he he.. 換啦換啦. 一部好既相機可以令到你既製成品變成101分. Yeah.. .. 我介紹你用N記, 因為.佢d色夠sharp ar.. hohoho.. 我做完魔鬼了.Yeah

    回覆刪除
  14. 回家交功課呀!!!勁勁勁....
    多謝你介紹呀!!

    回覆刪除
  15. 照片前方的黑影是你嗎?唔使買過間屋了,
    你下次轉位置拍照好了,因光源在你的後方。

    回覆刪除