2009年2月15日 星期日

17小時草莓果仁包

17小時草莓果仁包

image

第一次跟仙姐的食譜書做17小時包包, 原本是合桃無花果包, 而我最後用了自製的原粒風乾士多啤梨和果仁。

這個搓包時, 麵團很濕, 很難搓, 為何呢? 有朋友可以告訢我嗎? 所以大致上也沒有搓至薄膜, 只是混合了就算, 因為實在太難處理它。image

但當發酵時, 它發出的"發酵香氣", 連大爺都說: 未焗就咁香喎?!image

到造型….. 弱項, 花紋劃得不夠深, 所以焗出紋路不太明顯。

剛出爐待涼了, 切了一片吃, 很軟熟, 很好吃, 草莓乾酸酸甜甜, 讚!! 馬上將包包放入密實袋內保存。

但第二天早上, 再切來吃時, 粗糙了不少… 可惡!image 是否要先"叮"熱呢?

無論如何, 17小時的低溫中種包, 魅力就是沒法擋, 我會再多多練習!

image

10 則留言:

  1. 愛吃愛旅遊的陳小姐2009年2月15日 下午6:46

    miss you so much 呀, 見到你整野食, 真係好開心呢...! 仙姐既書真係好得呀, 我遲d都打算跟住整呢....!

    回覆刪除
  2. 呢本書的麵團真的好濕好濕,我用麵包機搓左合共一小時都重係水流流,如果用手搓,真的不敢想像,不過成品又真係好軟好正!

    回覆刪除
  3. 呢個超好味
    配上自家製原粒風乾士多啤梨,一定又是另一個美味

    回覆刪除
  4. 我都整左!!! 我係整香橙麵包! 同樣我都係好濕好濕, 所以我加左手粉再搓到見薄膜! 不過出黎都好軟熟~~~~ 今日早餐個包仲軟嫁~~~

    回覆刪除
  5. 我都整過二次~~好味!
    獨角仙呢個食譜真係無得頂

    回覆刪除
  6. 聽聞說要用17小時呢個食譜要KA才能整到,你用手都得,真係犀利啊.

    回覆刪除
  7. 變左原粒風乾士多啤梨和果仁...效果都幾唔錯咁喎!厲害!

    回覆刪除
  8. 我都第一個係跟哩個....

    回覆刪除
  9. 我整呢個包都係用手搓,確實有點難,但我用了一片膠片幫手,都總算搓到個食得入口的包。
    和你一起努力吧!
    會考慮買KA or Kenwood 嗎?

    回覆刪除
  10. 剛巧路過,看到好鬆軟的包包樣子啊!想請問: 你的自家制原粒風乾士多啤梨是用風乾機還是用自家秘技制作呢?可分享方法嗎?謝謝

    回覆刪除