2009年2月22日 星期日

朱古力煮餡班 by Jeffery Koo @創意西點教室

朱古力煮餡班 by Jeffery Koo @創意西點教室

image

多謝貓姐的安排, 有機會跟前文華酒店 Sous Chef、現任 Vero 朱古力專門店行政總廚 Jeffery Koo上一課朱古力煮餡班。

今次學習了兩款餡, raspberry和caramel, 兩款味道都不錯。image

過程中, “亞蛇"的朱古力調溫方法跟Johnny的有點不同, 倒模和封底的手法, 也令我們既驚又喜image 可說是學多一種手法。另外還學了一些粉飾技巧呢!

很欣賞這位"亞蛇”, 他的做法很細緻, 每個步驟的目的都是為了令朱古力做出來完美, 倒模為了令外殼薄身, 用網隔去多除多餘朱古力 (雖然那網真不知怎樣清洗才好)代替即倒即刮的方法, 還有, 封底的另一方法…等等。

最重要, 他一點架子也沒有, 十分友善! 有問題發問, 他真的很用心解答你, 又有耐性。答案也一語中的, 不會拖泥帶水, 絶對不會有答了等於沒有答的情況。他清晰得很!!

每位同學都親手煮餡, 做朱古力調溫。但我今次失手了, 可能是朱古力太小, 一下子降溫太低, 還好有"亞蛇"幫忙更正, 總算有驚無險。image 

image

image
image

image

煮餡…raspberry

image

image

另一款caramel…

image

image
image

“亞蛇"的調溫法…

image

倒模前粉飾一下..

image

封底的另一手法…

image

image

另一些粉飾技巧…

image

"亞蛇"的成品..

image

黑衫者~貓姐, 扮影"亞蛇"手上粒古力, 實際上係想影呢位靚仔羊咩鬚亞蛇! image

image

這堂在超時和荷包乾硬化的情況下結束, 很高興的認識了一些bloggers, 聞名不如見面, 雖然沒有交談什麼, 但我也很開心哩! image再次多謝靚靚貓姐的安排!!!

16 則留言:

  1. 好多bloggers都對呢個阿sir讚不絕口呀
    [版主回覆02/23/2009 13:57:00]係?! 係咪話佢靚仔咋?! 哈哈

    回覆刪除
  2. 衰鬼, 好開心今日終於見到妳啦! 嘩! 作死妳囉, 我真係想影粒朱古力架, 不過亞蛇咁有型, 無理由唔影埋佢個樣架
     
    今堂真係獲益良多, 學到好多新嘢呀, 同Johnny既教法完全唔同!
    [版主回覆02/23/2009 13:59:00]我都好鬼開心見你到, 你好鬼靚女, 成個後生版關詠荷咁!!!
    呢堂真係見多好多野, 不過倒模用網呢個方法, 相信唔會有人用, 哈哈...

    回覆刪除
  3. Sally Ho 莎莉豪2009年2月22日 晚上9:12

    我都等緊上Koo Sir堂呀.
    [版主回覆02/23/2009 13:57:00]嘩, 睇來繼JOHNNY 蛇後另一古古力明星!

    回覆刪除
  4. 哩位亞蛇真係好型仔喎!聽你咁講,我真係錯過左哩堂咁喎!
    [版主回覆02/23/2009 13:56:00]唉呀!!! 點解你唔來呀!! 好想見你呀!

    回覆刪除
  5. 阿sir教得真係好好, 今堂真係好值得學
    NICE TO MEET YOU
    [版主回覆02/23/2009 13:55:00]但我都係喜歡JOHNNY的調溫和倒模方法多D哩!

    回覆刪除
  6. "荷包乾硬化的情況" 米仲特別 ....  d煮餡都好吸引喎...
    [版主回覆02/23/2009 13:55:00]餡都唔錯, 好有新鮮感哩!

    回覆刪除
  7. 真開心又約埋一齊上堂 .......羨慕啊  
    [版主回覆02/23/2009 13:54:00]係呀, 真係好鬼開心!

    回覆刪除
  8. 你都上咗呢位亞蛇班喇!確實佢真係教得不錯架!
    [版主回覆02/23/2009 13:54:00]好有心機, 又有耐性!

    回覆刪除
  9. 好有趣的一課咁喎~ 您地d古力好靚
    [版主回覆02/23/2009 13:54:00]係呀, 勁"令"呀, 好好玩哩!

    回覆刪除
  10. 我真係好想學呀!羨慕死!呀sir仲咁靚仔添!!
    [版主回覆02/23/2009 13:53:00]亞蛇........... 靚仔無本心喎!

    回覆刪除
  11. 這一堂真的很出色,無走寶呀!!!原來係你,但可惜真係無同你傾計呀!!!哈....
    [版主回覆02/23/2009 13:53:00]大家隻手都好忙, 又要聽書, 都無得分心傾計哩! 希望下次有機會再一起上堂!

    回覆刪除
  12. 嘩﹗巧開心喎~雖然睇唔到啊蛇正面~側面都好似同d古古力一樣咁得bor~哈哈哈﹗  向多方面學習收獲自然多啦~

    回覆刪除
  13. 好開心識到你啊!! 謝謝你的伴手禮!

    回覆刪除
  14. 真係好好玩喎

    回覆刪除
  15. 好開心可以同你一齊上堂,同埋一上堂就收到你份令人驚喜的禮物啊!!

    回覆刪除
  16. 我都好想去學, 不過實在貴左啲, 開工不足, 要忍忍....

    回覆刪除