2008年12月31日 星期三

穿回裙子的馬卡龍

穿回裙子的馬卡龍

image
我的馬卡龍穿回裙子了!image
 
經過這次製作馬卡龍, 我發現自己都頗喜歡"鬥氣"。
 
家中焗爐火力最低也有170度, 在烤焗途中溫度又會經常無故颷升, 是不是很神奇呢?
 
無它啊, 因為它是壞的! image
 
但自從令粉紅色馬卡龍沒有裙子穿, 心裡很內疚哩, 於是決定要給它一條漂亮的裙子穿喔!!image
 
今趟成功啊! 亦發現了小秘技:
 
- 唧好的一個個馬卡龍面糊後, 要讓它結皮。發覺最好的方法, 不是由它自行風乾, 或用風扇吹, 而是周老師教的放入爐內令它結皮。 只要開爐, 等爐溫一到50度 (我放了焗爐溫度計在爐內測溫), 熄爐, 將唧好了馬卡龍烤盤放入, 等待十多分鐘, 就會結皮, 不黏手, 面又有靭度, 如真的還有少許黏手, 取出放在室溫下幾分鐘就會結皮哩!
 
- 隔絕底火! 都很容易做到, 我在烤盤上放上一個大矽模正方模, 然後舖上牛油紙, 才將面糊唧上。預熱時, 只開上火, 關下火, 150度入爐, 烤盤放在最低層, 約5分鐘, 每一個馬卡龍都穿上裙子了! 烤多一會(約5分鐘)來定型, 然後開下火, 再烤10分鐘令馬卡龍底部烤好。(即前後共焗20分鐘)
 
這是我的方法, 不是每個人/每個爐都合用啊, 但我一共做了12片, 片片都有裙邊, 亦沒有裂面, 哈哈! image
 
食譜出自: 法國藍帶
 
杏仁粉 25g
糖霜 40g
可可粉 6g
蛋白 30g
砂糖 15g
 
餡料: 自製朱古力榛子醬
 
1) 杏仁粉, 糖霜, 可可粉過篩備用
2) 蛋白加砂糖打至企身, 將1)分兩次加入, 拌勻
3) 放入唧袋, 唧出4cm直徑的圓型, 輕敲烤盤底部幾下, 排去面糊面的氣泡
4) 開爐, 等爐溫一到50度 (我放了焗爐溫度計在爐內測溫), 熄爐, 將唧好了馬卡龍烤盤放入, 等待十多分鐘, 就會結皮, 不黏手, 面又有靭度, 如真的還有少許黏手, 取出放在室溫下幾分鐘就會結皮
5) 預熱焗爐, 只開上火, 關下火, 150度入爐, 烤盤放在最低層, 約5分鐘, 每一個馬卡龍都穿上裙子了! 烤多一會(約5分鐘)來定型, 然後開下火, 再烤10分鐘令馬卡龍底部烤好。(即前後共焗20分鐘)
6) 待涼唧上餡料即成

36 則留言:

  1. No.1....^o^ 很想試試是什麼味道呢....
    [版主回覆12/31/2008 09:03:00]都幾甜架! 外脆內軟, 帶點濕潤!

    回覆刪除
  2. 實不相瞞,阿see未食過Macaron呢
    [版主回覆12/31/2008 09:02:00]我都係幾年前同事出差在法國買回來吃過, 超超超甜哩! 不過我整呢個甜度又OK喎!

    回覆刪除
  3. 真係唔錯wor~~ 吸引~~~  你個乾面方法下次有機會試吓! 我一向都係室溫乾.
    [版主回覆12/31/2008 09:02:00]其實我都係貪方便, 用焗爐幫助快D嘛

    回覆刪除
  4. 我個焗爐有成十幾年歷史,淨係有下火,無上火。我上次做,無做你講嘅步驟,亦無用矽模正方模,只係用最普通嘅工具咋,但都有裙邊。可能真係撞彩先整到。
    [版主回覆12/31/2008 09:01:00]因為我個爐太熱情勒, 所以唔關底火同做D工夫, 一焗個馬卡龍裂面, 你個爐一定好溫柔, 羡慕死我哩!

    回覆刪除
  5. (Empty)
    [版主回覆12/31/2008 11:38:00]用可愛哩! 新年快樂呀!

    回覆刪除
  6. 外表不錯呀.
    [版主回覆12/31/2008 11:38:00]謝謝!

    回覆刪除
  7. Lyric, Happy New Year!!!

    [版主回覆12/31/2008 11:38:00]親愛的查查, 新年快樂!!

    回覆刪除
  8. (Empty)
    [版主回覆12/31/2008 11:37:00]新年快樂呀!

    回覆刪除
  9. Graphics for New Years Comments
    [版主回覆12/31/2008 11:37:00]新年快樂!

    回覆刪除
  10. 你整得好令呀!我都想試下不過我都吾認控制個爐,琴晩焗蛋白先衰左
    [版主回覆12/31/2008 11:37:00]試下買個焗爐溫度計, 四十幾蚊個, 用來放入爐內測溫, 好有用架! 每個爐其實爐溫都好多唔標準, 用溫度計就會萬無一失啦!

    回覆刪除
  11. 我個爐一啲都唔溫柔架,有時會發出怪聲,有次仲焗焗吓出煙,搞到個煙霧感應器響起嚟,睇怕遲早要退役喇。
    [版主回覆12/31/2008 11:35:00]焗焗吓出煙<---咁識攪氣氛, 玩放煙霧?

    回覆刪除
  12. (Empty)
    [版主回覆12/31/2008 20:42:00]新年快樂!

    回覆刪除
  13. HAPPY NEW YEAR!!!!!!!!
    [版主回覆12/31/2008 20:42:00]新年快樂!

    回覆刪除
  14. 嘩.....真係好靚......

    [版主回覆12/31/2008 20:42:00]多謝呀!
    新年快樂!

    回覆刪除
  15. 呢個好明顯係女仔所以鍾意著裙...我下年都想試吓整

    [版主回覆12/31/2008 20:41:00]當然係著裙仔靚D啦!!!
    新年快樂!

    回覆刪除
  16. (Empty)
    [版主回覆12/31/2008 20:41:00]新年快樂!

    回覆刪除
  17. 犀利呀, 好詳細, 自從0係buffet食過後真係好鐘意, 雖然好甜, 但朱古力味真係好好味, 有時我都要試下先
    [版主回覆12/31/2008 20:41:00]呢個唔係咁甜, 我食都OK哩!

    回覆刪除
  18. 條裙好靚呀 !!!!

    [版主回覆12/31/2008 20:40:00]多謝呀! 新年快樂!

    回覆刪除
  19. (Empty)
    [版主回覆12/31/2008 20:40:00]新年快樂!

    回覆刪除
  20. Hapyy New Year!
    [版主回覆12/31/2008 20:40:00]新年快樂!

    回覆刪除
  21. 我好耐無整馬卡龍了...見到又想再整!Happy New Year!
    [版主回覆12/31/2008 20:40:00]好彩呢個都唔係咁甜, 食落都OK哩! 新年快樂!

    回覆刪除
  22. (Empty)
    [版主回覆12/31/2008 20:39:00]新年快樂!

    回覆刪除
  23. Happy New Year ^0^
    [版主回覆12/31/2008 20:39:00]新年快樂!!

    回覆刪除

  24. yummy!
    [版主回覆12/31/2008 20:39:00]新年快樂!!!

    回覆刪除
  25. 見到心都甜埋 ,新年快樂!!

    回覆刪除
  26. .........新一年,比你願望你啦!心想事成架

    回覆刪除
  27. ☆小海豚♡JI123☆2009年1月1日 下午6:05

    (Empty)

    回覆刪除
  28. 愛吃愛旅遊的陳小姐2009年1月1日 下午6:14

    happy new year 呀... 希望你新一年開開心心, 整多d好野食比我偷師... 最緊要係身體健康! 我會keep住睇你個blog架, 你要加油呀...
    仲有恭喜你今次整既馬卡龍著返條裙, haha!

    回覆刪除
  29. macaroon是深不可測的,到今時今日我也未敢接觸她呢! 新一年,祝你整到更多穿漂亮裙子的macaroon! Happy New Year!

    回覆刪除