2008年12月21日 星期日

聖誕曲奇篇~有前有後聖誕樹

聖誕曲奇篇~有前有後聖誕樹

image

image 有前有後哩! 聖誕樹造型曲奇, 前面是抺茶味加上金銀閃珠, 後面則貼上了一片雪花圖案的朱古力!

image

還有其他圖案呢! 這是可可豆圖案!

image

image

心心圖案, 但亦印上了很多手指模….image

image

image

聖誕樹形狀的朱古力圖案, 做法很簡單:

已調溫朱古力 適量

朱古力轉印紙

1) 將朱古力好L抺刀平均地塗在轉印紙上, 待半凝固時, 用牛油紙蓋面反轉(可防止朱古力凝固時令轉印紙四邊捲曲), 放入雪櫃15-20分鐘取出

2) 撕去轉印紙, 樹形模用風筒吹熱, 在朱古力片上印出造型

最後, 在曲奇上塗上少許已調溫朱古力, 然後將聖誕樹朱古力片貼上, 即成

10 則留言:

  1. 好靚好有心思呀!

    回覆刪除
  2. 有創意wor~~ 得意!

    回覆刪除
  3. 有前有後果然好得

    回覆刪除
  4. 有創意,貢都俾妳諗到

    回覆刪除
  5. 愛吃愛旅遊的陳小姐2008年12月22日 晚上7:20

    呢個真係好特別wor.. 又偷到師喇, 呵呵~ 我得閒又試下先, 我d朱古力轉印紙買左都未用過, 哈哈!

    回覆刪除
  6. 啲金珠可入爐嗎?
    [版主回覆12/23/2008 11:43:00]可以架! 唔會溶架! 有金色同銀色, 但千萬唔會放咁多粒, 因為d糖都幾硬架, 太多會食起上來好似好討厭!

    回覆刪除
  7. Fatgarfield 肥加菲2008年12月24日 中午12:11

    Lovely tree cookies! It's such a great idea, I'm sure your friends will love it.

    回覆刪除
  8. 好靚呀! 特別係雪花果塊

    回覆刪除