2009年1月1日 星期四

抹茶馬卡龍

抹茶馬卡龍

image

抹茶味的馬卡龍, 甜度比朱古力低, 配上抹茶忌廉餡, 我愛呀!image

份量: 可做4-5cm圓形大小12片,   杏仁粉 25g糖霜 40g抹茶粉 6g蛋白 30g砂糖 15g 
餡料:
白朱古力 30g
抹茶粉 1小匙
淡忌廉 10g
(淡忌廉用熱水坐暖, 加入抹茶粉拌勻, 白朱古力用熱水坐溶後加入攪拌即成)
 
1) 杏仁粉, 糖霜, 抹茶粉過篩備用
2) 蛋白加砂糖打至企身, 將1)分兩次加入, 拌勻
3) 放入唧袋, 唧出4cm直徑的圓型, 輕敲烤盤底部幾下, 排去面糊面的氣泡
4) 開爐, 等爐溫一到50度 (我放了焗爐溫度計在爐內測溫), 熄爐, 將唧好了馬卡龍烤盤放入, 等待十多分鐘, 就會結皮, 不黏手, 面又有靭度, 如真的還有少許黏手, 取出放在室溫下幾分鐘就會結皮
5) 預熱焗爐, 只開上火, 關下火, 150度入爐, 烤盤放在最低層, 約5分鐘, 每一個馬卡龍都穿上裙子了! 烤多一會(約5分鐘)來定型, 然後開下火, 再烤10分鐘令馬卡龍底部烤好。(即前後共焗20分鐘)
6) 待涼唧上餡料即成
 
*** 我的小秘技
 
- 唧好的一個個馬卡龍面糊後, 要讓它結皮。發覺最好的方法, 不是由它自行風乾, 或用風扇吹, 而是周老師教的放入爐內令它結皮。 只要開爐, 等爐溫一到50度 (我放了焗爐溫度計在爐內測溫), 熄爐, 將唧好了馬卡龍烤盤放入, 等待十多分鐘, 就會結皮, 不黏手, 面又有靭度, 如真的還有少許黏手, 取出放在室溫下幾分鐘就會結皮哩!
 
- 隔絕底火! 都很容易做到, 我在烤盤上放上一個大矽模正方模, 然後舖上牛油紙, 才將面糊唧上。預熱時, 只開上火, 關下火, 150度入爐, 烤盤放在最低層, 約5分鐘, 每一個馬卡龍都穿上裙子了! 烤多一會(約5分鐘)來定型, 然後開下火, 再烤10分鐘令馬卡龍底部烤好。(即前後共焗20分鐘)
 
 
還做了一個心形image
image

image

18 則留言:

  1. Soooo pretty!! :)  Happy New Year!
    [版主回覆01/02/2009 10:28:00]多謝, 新年快樂!

    回覆刪除
  2. 心形好cute ah!!!! 遲D 我都要試整!到時請多多指教~
    [版主回覆01/02/2009 09:39:00]好呀, 大家研究下! 祝你成功哩!

    回覆刪除
  3. (Empty)
    [版主回覆01/02/2009 09:37:00]新年快樂!

    回覆刪除
  4. (Empty)
    [版主回覆01/02/2009 09:15:00]嘩!!!!!!!! 咁大個!! 哈哈!
    新年快樂!!

    回覆刪除
  5. Happy New Year.......................
    [版主回覆01/02/2009 09:06:00]新年快樂呀!

    回覆刪除
  6. 馬卡龍我都愛呀!               整得好靚! 你好叻呀!
    [版主回覆01/02/2009 09:02:00]多謝呀!! 我都係人地d製作心得, 先成功咋!! 一齊努力吖, 做多d好食野大家分享!

    回覆刪除
  7. 愛吃愛旅遊的陳小姐2009年1月2日 凌晨3:53

    你整得好靚呀...!!我想問係咪即係要結左皮,先再開返個爐去150度焗呀?? (其實你講得已經好詳細, 係我蠢, 哈哈! 多謝你既分享...!)
    [版主回覆01/02/2009 09:00:00]我想問係咪即係要結左皮,先再開返個爐去150度焗呀??< --- 係勒!
    你整時有咩問題, 歡迎再問喎!

    回覆刪除
  8. 好靚ar~~~~ also i use your suggestion, to put an oven temperature for baking. I successfully made a chocolate concordo, Thanks so much! ^^
    [版主回覆01/02/2009 11:15:00]you're welcome! it's my pleasure to share the bakery experience with yahoo's lovely bloggersssssssssss

    回覆刪除
  9. 超靚靚的馬卡龍呀.......
    請問點樣整到心型呀!
    [版主回覆01/02/2009 12:46:00]過奬勒!
    心形呢.. 唧半邊心先, 唧個小圓型, 跟住比條尾佢, 再隔離唧多個圓型, 又比條尾佢, 就ok!

    回覆刪除
  10. 抺茶抺茶我愛你呀~
    [版主回覆01/02/2009 14:08:00]成都都聽到你呢句, 我相信你真係勁愛抺茶哩!

    回覆刪除
  11. 請問你用邊隻綠茶粉架?我果隻整在出黎好淺色,唔靚仔啊!
    [版主回覆01/02/2009 18:16:00]宇治抺茶粉, 唔係綠茶粉哩!

    回覆刪除
  12. 真係唔好意思勒, 我仲以為係同一樣野黎架添!係咁請問你邊度有得買呢?
     
    [版主回覆01/02/2009 19:37:00]各大日式超市均有代售

    回覆刪除
  13. 你整得好靚呀, 心型仲好特別添

    回覆刪除
  14. 整得好靚, 之前學左都唔夠膽整.

    回覆刪除
  15. 我整左,勁失敗,可能係杏仁粉出事,請問你用邊隻呢?

    回覆刪除
  16. u where to buy 杏仁粉?thx!

    回覆刪除
  17. 想請教下...我已經讓馬卡龍面結皮& 隔絕底火 (我用厚paper放在烤盤上, 而且無開下火)
    但 馬卡龍也是沒有穿上裙子, 而且馬卡龍好快轉色.....

    回覆刪除
  18. 點解我整到個面好似菠蘿包面咁既? 裙邊又無你o個d咁靚...你用邊隻杏仁粉呢? 會唔會係焗爐問題?請多多指教..

    回覆刪除