2014年2月24日 星期一

屬於香港人的煮婦討論區

真係勁人何其多!!!! 個GROUP真係開得遲, 都係自己懶!! 應該一早開!

屬於香港人的煮婦討論區, 不含任何商業成份, 只分享下煮飯仔, 今晚食乜餸, 烘焙麵包, 做下蛋糕曲奇小點心, 入來八下也可以。

"香港煮婦討論區", 在FACEBOOK搜尋列上copy此名, 就可以join

https://www.facebook.com/groups/353383644802624/

香港煮婦討論區






我成日分享自己食譜/作品... 我有時諗, 咁你地呢? 都好想睇你地煮咩, 好想八下呀。相信睇我個page的, 都係喜歡"煮", 係咪?

我平時都有去幾個關於煮野食fb group八下人地整咩, 都好多野睇架! 但有時實在太多唔同人, 我意思係唔同國家, 有香港, 台灣, 馬拉等人, 雖然大家都係寫中文, 但始終口味唔同, 有d格格不入咁。
另外有個LC敗物group, 都好多煮婦, 但敗物資料亦實在多。我都鐘意買野, 要用就買, 但無去到咁瘋狂, 不太是我杯茶。

開一個地方, 屬於香港人的煮婦討論區, 絶不含任何商業成份, 只分享下煮飯仔, 今晚食乜餸, 烘焙麵包, 做下蛋糕曲奇小點心, 入來八下也可以。

個group名叫, "香港煮婦討論區", 在搜尋列上copy此名, 就可以join! 希望大家都分享下, 喜歡的也可推介朋友仔加入討論區, 大家一齊分享下研究下八卦下  希望可以熱熱鬧鬧多啲人加入同post, 一定好開心啫!

沒有留言:

張貼留言