2008年2月23日 星期六

我愛愛愛....不完之倒模朱古力

我愛愛愛….不完之"倒模朱古力"

image
 

農曆新年的悠長假期過去了… 又再重返到繁忙的工作裡…

在公司裡的時間, 忙得連吸多一口氣都是奢侈, 下班後, 只想整個人軟軟賴賴躺在沙發上, 看電視, 和大爺聊一聊, 讓身體及精神盡情地放鬆!

終於等到週六, 不用上班, 可以休息足夠有餘, 更可以來玩玩"煮飯仔", 烘焙, 還有我近來的最愛~手作朱古力哩!!

這趟做了檸檬餡, 酸酸甜甜, 與朱古力很配, 製法也簡單, 沒有加任何香精, 完全是出自新鮮檸檬皮及汁煮至濃縮的味道, ummmm….. 就是好吃!

封底時還加了轉印紙, 可愛極了!

image

很重要一提的, 今天溫度差不多有20度, 所以朱古力調溫時, 沒有如新年時在寒冷天氣下升溫及降溫那麼快, 操作上輕鬆了很多, 但朱古力放入雪櫃後取出脫模, 就出現了水氣, 於是我放了數包曲奇用的防潮包在盒子內, 以防它又"出汗"!

10 則留言:

  1. 又古古力?
    [版主回覆02/23/2008 22:57:00]係囉... 又古古力呀... 悶親大家.. 哈哈..!

    回覆刪除
  2. 請你食番薯湯水+湯圓

    回覆刪除
  3. 你個癮真係好深喇! 難戒難戒
    [版主回覆02/23/2008 22:57:00]係啦.....都幾難戒! 我明日又會整...

    回覆刪除
  4. 古古力, 真係一樣好吸引的東西!  一批作品多數有幾多粒架?  係唔係會請朋友食呢!  haha.....我相信一定唔可以自己食晒囉!  唔係真係肥死呀!
    [版主回覆02/23/2008 22:56:00]其實只要餡料足夠又有多餘的模, 一次餡料份量可以做四五打架!
    但我只有兩個模, 一次約做兩打, 多了的餡... 明天又做!! 哈哈...

    回覆刪除
  5. 有花咁令既....點整架??
    [版主回覆02/23/2008 22:53:00]是朱古力轉印紙, 只要將朱古力塗在上面, 乾後一撕, 花花就會印在上面勒!!

    回覆刪除
  6. 個轉印紙邊度買, 幾靚喎.
    [版主回覆02/24/2008 17:14:00]O係二得惠買, 仲有好多款架, 你有時間可以去睇下!

    回覆刪除
  7. 你好呀,想問下 出汗係咪正常架呢?
    [版主回覆02/25/2008 21:04:00]係正常的, 溫差大嘛, 平時在雪櫃取出食物都會"出汗"!

    回覆刪除
  8. 你又係古古力,真係毒癮好深喎!
    [版主回覆02/25/2008 21:04:00]哎呀呀, 無法啦, 太愛朱古力了!

    回覆刪除
  9. 用了轉印紙靚上加靚
    [版主回覆02/25/2008 21:05:00]都係轉印紙功勞!

    回覆刪除